lysy1991 0 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Proszę o sprawdzenie tych logów przez ekspertów którzy w tym siedzą i znają się. Dynamiczne Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Sprezarka lekko ospale. A tak po za tym git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 turbo osiąga zadane przy 2750obr to nie jest lekka ospałość, spr czy układ podciśnienia jest szczelny, podmień n75 na próbę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 turbo osiąga zadane przy 2750obr to nie jest lekka ospałość, Ale nie wpływa na moc auta.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy1991 0 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Dłubać przy tym układzie podciśnienia? Bo zacząłem wyciagac ten n75 zeby zamienic go z n15 i jest zły dostęp do dolnej śruby bez kanału żeby go wyjąć więc nie wiem czy jest sens. Gdzie znaleźć dynamiczne logi grupy 11 takie które są właściwe dla mojego samochodu żeby porównać ze swoimi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Wg mnie szkoda czasu.... rozwaz wywalenie katalizatora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 katalizator jest drożny n75 nie musisz wyjmować ale wtedy ciężko wężyki zdjąć, z kanału nie trzeba nic cudować by go odkręcić na razie go olej skoro masz z tym problem i wymień wszystkie podejrzanej jakości wężyki w układzie, tych co są ok nie ruszaj bo poco, kup z 1m 3mm wężyka i do egr 4mm takiego paliwowego sztywnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy1991 0 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Sorki ze tyle czasu minelo, ale praca... dynamiczne 11 po zamianie na N18 Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dynamiczne 11 po założeniu z powrotem n75 Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 na n18 też nie nie domaga, czyli to nie wina n75, zajmij się wężykami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się