Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z tylnym gwintem kw v1 przy a4 b6 1.8t bfb Q


gelus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie taki problem mam otoz... mam zawieszenie kw variant 1 przod i tyl w bdb stanie, jesli chodzi o przod jestem mega zadowolony jest fajnie komfortowo, nie czuje ze jezdze na gwincie pomimo ze felga 19" i ladnie chowa sie w nadkole, problem jest z tylem, poczatkowo nie moglem podniesc na tyle tyl aby ladnie komponowalo sie z przodem, dorobilem podstawke dystansowa pod regulacje i teraz jest ok, ale sprezyna jest miekka i jak zapakuje osobe to obciera na kazdej dziurze, nie wspomnac jakby zaladowac 2-3 osoby na tyl z bagazem.... poprostu jak na gwint jest mega miekko , wczesniej posiadalem 1be i jest porownywalnie

sprawa rozchodzi sie o to by dopasowac jakas sprezyne na tyl by ladnie skomponowac to z tylem i bylo twardo, myslalem o 1bv z mniejszej kategorii wagowej np 9 (moje 1.8t bfb z q posiada kategorie wagowa 11) ktos cos kombinowal w tym temacie?

tak wygladalo na 1be

fa05a097181e91ba.jpg

a tak wyglada na gwincie kw:

gwint.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dwie opcje. Albo wstaw twarde odboje albo pochyl sobie delikatnie tylne koła i nie będzie tarło. W b6 tył ma regulowane pochylenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych polsrodkow,odboje odpadają bo i tak tyl jest za miękki więc muszę coś twardego tam zamontować by tak nie dobijalo i nie myślę tu o gumach pod sprezyne a z katami nie będę robić wolę nie wypaść z zakrętów i to nie bmw by negatyw ustawiać :Pmusze znaleść odpowiednie sprężyny Poprostu i spasowac to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co liczysz że przód masz na gwincie w normie? :polew: Człowieku proponuje kapkę mechaniki liznąć. Producent nie przewiduje takiej gleby do normalnej jazdy dlatego po obniżeniu przód masz dużo poza normą pewnie conajmniej 2 stopnie na minusie bo auto im niżej tym koła bardziej leżą. Jak pochylisz tył 0.2 stopnia to nawet tego nie zauważysz a tył i tak mniej leży niż przód. A pisząc o odbojach mam na myśli odboje (zakładane fabrycznie a amory żeby nie dobijało) a a nie jakieś tam gumy w sprężyny - załóż twarde ODBOJE i masz po temacie i to wcale nie półśrodek a sensowne rozwiązanie które ograniczy krytyczny punkt ugięcia amora. Tyle w temacie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie wiem co Ty lizesz ale poliz chociaz snickersa bo zaczynasz gwiazdozyc , nie bede sie z Toba klocil o katy, zadalem konkretne pytanie o dobor sprezyn a Ty mi kazesz podkladac odboje pod amortyzatory na ktorych auto bedzie siedzialo 50% uzytkowania jego,

powtarzam sprezyny kw na ty to porazka jak dla mnie, miekciejesze niz 1be , cos pokroju 1ba , ugina sie pod niewielkim ciezarem stad chce zmienic na cos twardszego, dlatego mysle o 1bv chyba ze ktos ma pozytywna opinie o h&r badz innych i bedzie w stanie mi powiedziec ze ta sprezyna bedzie o jakies 10-20mm nizej niz 1be

zeby wyprzedzic pytanie, amortyzatory sa rowniez kw, odboje kw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...