Jump to content

gelus

Pasjonat
  • Content Count

    375
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About gelus

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Kalisz/Ostrow Wielkopolski

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mam problem u siebie z audio... a4 b6 avant rnse dokladane + fabryczne audio - bez bose ... audio slabo gra , glosniki harcza, bass kiepskawy jak sie troche glosniek podglosi.... w drugim aucie mam ta sama kombinacje z tym ze fabryczne rnse + fabryczne audio ale w audi a4 b7, avant i w tym a4 b7 audio znacznie lepiej gra , bas znacznie lepszy, slyszalnie nawet juz na niskiej glosnosci czy jest jakas roznica w glosnikach/wzmacniaczu miedzy b6 a b7? czy to kwestia przejsciowek fakra? kodowanie jest identyczne i probowalem tez innych w sensie cabrio czy audio liniowe , zmienialem tez polaryzacje w glosniku w tubie zauwazylem tez ze cos jest nie tak , bo gdy robie ze ma grac prawa strona to gra lewa i odwrotnie...
  2. mam angielskie jakby Cie interesowaly, https://allegro.pl/lampy-przod-prawa-lewa-audi-a4-b7-i7611277499.html
  3. Sprzedam zaciski PORSCHE (brembo) do audi a4 b6 lub b7 (pewnie podejdą również do innych po zamontowaniu adapterów) . Zaciski sprzedaję jak na zdjęciu z wężykami , adapterami firmy SCHMIO , osłonami tarcz hamulcowych wraz z kierownicami powietrza i klockami hamulcowymi. Zaciski jeździły przy tarczy 323 mm. https://allegro.pl/zaciski-porsche-323mm-audi-a4-b6-b7-i7530465404.html cena 1000zl tel. 509854334
  4. do sprzedania zderzak przedni, sama gora , kompletna ze spryskiwaczami, belka, wiazka, itp itd, jak na zdjeciach dwa delikatne pekniecia, pod dokladka nie widoczne
  5. czyli rozumiem ze ori s4 hamuje o wiele lepiej niz porsche 4 tloki? nawet jesli by spasowac pod to wieksza tarcz o ile sie da?
  6. mam zaciski na przodzie 4 tlok porsche pod tarcze 323mm ale niestety tarcze juz sie skonczyly... jest sens inwestowac w te hamulce? znaczy kupowac tarcze? bo jednak wielkosc 323mm , moc auta ok 330KM docelowo sie pewnie zmieni , ktos tu pisal ze mozna rzezbic ori s4 tylko je stoczyc... w garazu czeka 345MM ori s4 , ale jednak nie ukrywam wyglad zacisku porsche robi robote
  7. chyba mialem szczescie co do skv, zamontowalem 4 lata temu albo lepiej i chodzi bez zarzutu w drugim aucie zamontowalem magnetti marelli i glosna jak cholera
  8. sprawdz bledy, wykasuj 2 razy bledy nawet jak ich nie masz, moze korekty Ci sie jakies dziwne zrobily, sprawdz czujnik temp
  9. macie cos sprawdzonego z pomp paliwa do a4 b6 1.8t w Q , najlepiej w miare p&p ? srednica 43mm + kolnierz, wyjscie fi 8mm, dlugosc 120-135mm
  10. czy ktos z kolegow posiada a4 1.8t w Q i ma ponad 250KM i zmienial pompe w oryginalny kosz? filtr paliwa z regulatorem (4 krucce) potrzebuje wymienic bo moj zamiennik QAP nie dostarcza wystarczajaco paliwa, dzis zmienilem na magnetti marelli 313011300067 i jest jeszcze gorzej (parametry niby 4 bary 110l/min)
  11. zamontowalem 0280156012 bosch , niestety na zimnym silniku auto przy zmianie biegow szarpie, a przy dodaniu gazu na biegu jalowym najpierw przygasa a potem dopiero zbiera sie na obroty - wtryski przekalibrowane w ecu... na rozgrzanym silniku praktycznie jest OK... w czwartek ida na reklamacje...
  12. i co ktos cos jakis pomysl?
  13. no niestety nie u mnie auto z dolu jedzie fajnie, ale od 5 tys mam wrazenie ze niewiele sie dzieje i nawet nie mam ochoty krecic go dalej, zreszta czuc delikatniuskie przyhamowania nawet..
×
×
  • Create New...