Jump to content

gelus

Pasjonat
  • Content Count

    363
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About gelus

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Kalisz/Ostrow Wielkopolski

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do sprzedania zderzak tylny tył do audi a4 b6 avant kombi . Zderzak z dokładką na podwójny wydech i listwa przy klapie (jak na zdjęciach), cały nie popękany, do malowania. Kontakt: 509854334 Odbior osobisty lub możliwy transport na trasie: Kalisz-Kluczbork-Katowice-Czechowice Dziedzice Kalisz-Poznań-Świecko Kalisz-Wrocław-Zgorzelec
  2. Zobacz ofertę zderzak a4 b6 tyl kombi avant 2xRURA kompletny Do sprzedania zderzak tylny tył do audi a4 b6 avant kombi . Zderzak z dokładką na podwójny wydech i listwa przy klapie (jak na zdjęciach), cały nie popękany, do malowania. Kontakt: 509854334 Odbior osobisty lub możliwy transport na trasie: Kalisz-Kluczbork-Katowice-Czechowice Dziedzice Kalisz-Poznań-Świecko Kalisz-Wrocław-Zgorzelec Cena 250,00 zł Dodający gelus Wysłano 25.04.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  3. Zobacz ofertę boczki speed sline a4 b6 b7 4x el. szyby Do sprzedania boczki drzwi do audi a4 b6 lub b7 4x el. szyby Jesteś zainteresowany kupnem przy odbiorze osobistym? zadzwoń/napisz na pewno się dogadamy Możliwy transport na trasie: Kalisz-Kluczbork-Katowice-Czechowice Dziedzice Kalisz-Poznań-Świecko Kalisz-Wrocław-Zgorzelec Cena 300,00 zł Dodający gelus Wysłano 25.04.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  4. Do sprzedania boczki drzwi do audi a4 b6 lub b7 4x el. szyby Jesteś zainteresowany kupnem przy odbiorze osobistym? zadzwoń/napisz na pewno się dogadamy Możliwy transport na trasie: Kalisz-Kluczbork-Katowice-Czechowice Dziedzice Kalisz-Poznań-Świecko Kalisz-Wrocław-Zgorzelec
  5. mam problem u siebie z audio... a4 b6 avant rnse dokladane + fabryczne audio - bez bose ... audio slabo gra , glosniki harcza, bass kiepskawy jak sie troche glosniek podglosi.... w drugim aucie mam ta sama kombinacje z tym ze fabryczne rnse + fabryczne audio ale w audi a4 b7, avant i w tym a4 b7 audio znacznie lepiej gra , bas znacznie lepszy, slyszalnie nawet juz na niskiej glosnosci czy jest jakas roznica w glosnikach/wzmacniaczu miedzy b6 a b7? czy to kwestia przejsciowek fakra? kodowanie jest identyczne i probowalem tez innych w sensie cabrio czy audio liniowe , zmienialem tez polaryzacje w glosniku w tubie zauwazylem tez ze cos jest nie tak , bo gdy robie ze ma grac prawa strona to gra lewa i odwrotnie...
  6. czyli rozumiem ze ori s4 hamuje o wiele lepiej niz porsche 4 tloki? nawet jesli by spasowac pod to wieksza tarcz o ile sie da?
  7. mam zaciski na przodzie 4 tlok porsche pod tarcze 323mm ale niestety tarcze juz sie skonczyly... jest sens inwestowac w te hamulce? znaczy kupowac tarcze? bo jednak wielkosc 323mm , moc auta ok 330KM docelowo sie pewnie zmieni , ktos tu pisal ze mozna rzezbic ori s4 tylko je stoczyc... w garazu czeka 345MM ori s4 , ale jednak nie ukrywam wyglad zacisku porsche robi robote
  8. chyba mialem szczescie co do skv, zamontowalem 4 lata temu albo lepiej i chodzi bez zarzutu w drugim aucie zamontowalem magnetti marelli i glosna jak cholera
  9. sprawdz bledy, wykasuj 2 razy bledy nawet jak ich nie masz, moze korekty Ci sie jakies dziwne zrobily, sprawdz czujnik temp
  10. macie cos sprawdzonego z pomp paliwa do a4 b6 1.8t w Q , najlepiej w miare p&p ? srednica 43mm + kolnierz, wyjscie fi 8mm, dlugosc 120-135mm
  11. czy ktos z kolegow posiada a4 1.8t w Q i ma ponad 250KM i zmienial pompe w oryginalny kosz? filtr paliwa z regulatorem (4 krucce) potrzebuje wymienic bo moj zamiennik QAP nie dostarcza wystarczajaco paliwa, dzis zmienilem na magnetti marelli 313011300067 i jest jeszcze gorzej (parametry niby 4 bary 110l/min)
  12. zamontowalem 0280156012 bosch , niestety na zimnym silniku auto przy zmianie biegow szarpie, a przy dodaniu gazu na biegu jalowym najpierw przygasa a potem dopiero zbiera sie na obroty - wtryski przekalibrowane w ecu... na rozgrzanym silniku praktycznie jest OK... w czwartek ida na reklamacje...
  13. i co ktos cos jakis pomysl?
×
×
  • Create New...