Skocz do zawartości

gelus

Pasjonat
  • Postów

    318
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gelus

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Kalisz/Ostrow Wielkopolski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gelus

0

Reputacja

  1. mam wlasnie ten schemat, i tutaj jest zajety 1,4,5 pin na czujniku przednim lewym, mi sie cos nie zgadza albo cos mam nie tak, wolalbym aby ktos mi zrobil zdjecie wtyczki przy a4 b6
  2. czy poratuje ktos zdjeciem kostki - chodzi o kolory kabli przy czujniki poziomowania xenonow a4 b6 przod lewy ? nie moge dojsc do ladu, jeden schemat podaje ze ma byc pin 1 masa pin 5 dc in 5v (zasilanie) i na jednym schemacie zajety jest pin 4 a na drugim 6
  3. mam problem u siebie z audio... a4 b6 avant rnse dokladane + fabryczne audio - bez bose ... audio slabo gra , glosniki harcza, bass kiepskawy jak sie troche glosniek podglosi.... w drugim aucie mam ta sama kombinacje z tym ze fabryczne rnse + fabryczne audio ale w audi a4 b7, avant i w tym a4 b7 audio znacznie lepiej gra , bas znacznie lepszy, slyszalnie nawet juz na niskiej glosnosci czy jest jakas roznica w glosnikach/wzmacniaczu miedzy b6 a b7? czy to kwestia przejsciowek fakra? kodowanie jest identyczne i probowalem tez innych w sensie cabrio czy audio liniowe , zmienialem tez polaryzacje w glosniku w tubie zauwazylem tez ze cos jest nie tak , bo gdy robie ze ma grac prawa strona to gra lewa i odwrotnie...
  4. czyli rozumiem ze ori s4 hamuje o wiele lepiej niz porsche 4 tloki? nawet jesli by spasowac pod to wieksza tarcz o ile sie da?
  5. mam zaciski na przodzie 4 tlok porsche pod tarcze 323mm ale niestety tarcze juz sie skonczyly... jest sens inwestowac w te hamulce? znaczy kupowac tarcze? bo jednak wielkosc 323mm , moc auta ok 330KM docelowo sie pewnie zmieni , ktos tu pisal ze mozna rzezbic ori s4 tylko je stoczyc... w garazu czeka 345MM ori s4 , ale jednak nie ukrywam wyglad zacisku porsche robi robote
  6. chyba mialem szczescie co do skv, zamontowalem 4 lata temu albo lepiej i chodzi bez zarzutu w drugim aucie zamontowalem magnetti marelli i glosna jak cholera
  7. sprawdz bledy, wykasuj 2 razy bledy nawet jak ich nie masz, moze korekty Ci sie jakies dziwne zrobily, sprawdz czujnik temp
  8. macie cos sprawdzonego z pomp paliwa do a4 b6 1.8t w Q , najlepiej w miare p&p ? srednica 43mm + kolnierz, wyjscie fi 8mm, dlugosc 120-135mm
  9. czy ktos z kolegow posiada a4 1.8t w Q i ma ponad 250KM i zmienial pompe w oryginalny kosz? filtr paliwa z regulatorem (4 krucce) potrzebuje wymienic bo moj zamiennik QAP nie dostarcza wystarczajaco paliwa, dzis zmienilem na magnetti marelli 313011300067 i jest jeszcze gorzej (parametry niby 4 bary 110l/min)
  10. zamontowalem 0280156012 bosch , niestety na zimnym silniku auto przy zmianie biegow szarpie, a przy dodaniu gazu na biegu jalowym najpierw przygasa a potem dopiero zbiera sie na obroty - wtryski przekalibrowane w ecu... na rozgrzanym silniku praktycznie jest OK... w czwartek ida na reklamacje...
  11. bardzo ladnie fajny wynik, gratki ps. fajny post o wspomaganiu, musze zerknac do siebie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...