Jump to content

gelus

Pasjonat
  • Content Count

    365
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About gelus

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Kalisz/Ostrow Wielkopolski

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Time Left: 14 days and 13 hours

    • Kupię
    • Używany

    jak w temacie, kupie isofix komplet na tyl do audi a4 b6/b7, najlepiej ze srubami

    NO VALUE SPECIFIED

  2. Zobacz ogłoszenie kupie isofix komplet na tyl jak w temacie, kupie isofix komplet na tyl do audi a4 b6/b7, najlepiej ze srubami Użytkownik gelus Data 06.05.2021 Cena Kategoria Kupię  
  3. mam problem u siebie z audio... a4 b6 avant rnse dokladane + fabryczne audio - bez bose ... audio slabo gra , glosniki harcza, bass kiepskawy jak sie troche glosniek podglosi.... w drugim aucie mam ta sama kombinacje z tym ze fabryczne rnse + fabryczne audio ale w audi a4 b7, avant i w tym a4 b7 audio znacznie lepiej gra , bas znacznie lepszy, slyszalnie nawet juz na niskiej glosnosci czy jest jakas roznica w glosnikach/wzmacniaczu miedzy b6 a b7? czy to kwestia przejsciowek fakra? kodowanie jest identyczne i probowalem tez innych w sensie cabrio czy audio liniowe , zmienial
  4. czyli rozumiem ze ori s4 hamuje o wiele lepiej niz porsche 4 tloki? nawet jesli by spasowac pod to wieksza tarcz o ile sie da?
  5. mam zaciski na przodzie 4 tlok porsche pod tarcze 323mm ale niestety tarcze juz sie skonczyly... jest sens inwestowac w te hamulce? znaczy kupowac tarcze? bo jednak wielkosc 323mm , moc auta ok 330KM docelowo sie pewnie zmieni , ktos tu pisal ze mozna rzezbic ori s4 tylko je stoczyc... w garazu czeka 345MM ori s4 , ale jednak nie ukrywam wyglad zacisku porsche robi robote
  6. chyba mialem szczescie co do skv, zamontowalem 4 lata temu albo lepiej i chodzi bez zarzutu w drugim aucie zamontowalem magnetti marelli i glosna jak cholera
  7. sprawdz bledy, wykasuj 2 razy bledy nawet jak ich nie masz, moze korekty Ci sie jakies dziwne zrobily, sprawdz czujnik temp
  8. macie cos sprawdzonego z pomp paliwa do a4 b6 1.8t w Q , najlepiej w miare p&p ? srednica 43mm + kolnierz, wyjscie fi 8mm, dlugosc 120-135mm
  9. czy ktos z kolegow posiada a4 1.8t w Q i ma ponad 250KM i zmienial pompe w oryginalny kosz? filtr paliwa z regulatorem (4 krucce) potrzebuje wymienic bo moj zamiennik QAP nie dostarcza wystarczajaco paliwa, dzis zmienilem na magnetti marelli 313011300067 i jest jeszcze gorzej (parametry niby 4 bary 110l/min)
  10. zamontowalem 0280156012 bosch , niestety na zimnym silniku auto przy zmianie biegow szarpie, a przy dodaniu gazu na biegu jalowym najpierw przygasa a potem dopiero zbiera sie na obroty - wtryski przekalibrowane w ecu... na rozgrzanym silniku praktycznie jest OK... w czwartek ida na reklamacje...
  11. no niestety nie u mnie auto z dolu jedzie fajnie, ale od 5 tys mam wrazenie ze niewiele sie dzieje i nawet nie mam ochoty krecic go dalej, zreszta czuc delikatniuskie przyhamowania nawet..
×
×
  • Create New...