Skocz do zawartości

KrisWro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KrisWro

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

496 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KrisWro

0

Reputacja

  1. generalnie jest plan na zmianę pakietu, zejście niżej i może rolkę 2-3 częściową ale to plan na '17, puki co upalam bo lato pięknie się przedłużyło
  2. W audioli wyleciał KAT pojawił się DP od Gregora, wymieniono świece, wtryski (z prosiaka), poprawiono nieszczelności w przewodach pod maską i zaczeło się to odpychać Ze zmian wpadło zawieszenie gwintowane, felgi 3sdm 19", nowe opony na lekki naciąg, na przód heble z B7 3,0 TDI, auto zostało poprawione w kilku miejscach przez malarza, założono pompę paliwa z cupry R i kosmetyka oleje płyny itd.. Znajomi na urodziny sprezentowali nałozenie kwarcowej powłoki ochronnej, korekte lakieru zabezpieczenie skór itd... więc dzisiaj gdy odbierałem trupa, wyglądał tak: szybka sesja juz po nałożeniu powłoki Q-glym
  3. nie no u mnie kolo weszło... z dystansem 17mm i przy skreceniu na 1//4 gwintu nie idzie jechać, kolo oparte o nadkole bez poszerzania nie poleci, wiec heble do wymiany, ale o tym juz dzisiaj rozmawialiśmy
  4. Witam, drodzy koledzy proszę o pomoc w modach mojego Avanta z napędem na przód po wymianie wtrysków i zmianie softu niestety pompa zaczęła wyć jak głupia, próbowałem znaleźć na forum jakieś informacje dotyczące możliwości zastąpienia oryginalnej pompy jednak nie znalazłem nigdzie konkretnej informacji. Na innych forach wyczytałem że oryginalną pompę można zastąpić pompami: bosch 044 lub np pompą z s3 bam. Co o tym myślicie lub co proponujecie. dzieki za pomoc
  5. Od soboty testuje system kolegi roman_tyk, jak na razie wszystko bangla katalogowo bez sekwencji nie pali, po wciśnięciu sekwencji pali od strzała. Pacjent to 1,8t BFB P.S. info dla Januszy pisząc sekwencja nie miałem na myśli instalacji LPG a sekwencję przycisków
  6. Witam, i jak czy ktoś montował ten gwint u siebie w sensie LOWTEC ? czytałem na innym forum że jakościowo jest lepiej niż AP
  7. Witam, proszę o pomoc speców od większych rolek Jak w temacie, czy felga 19" 8,5 z ET32 spasuje się ładnie w A4 B6 AVANT ? na tyle wylądują 9,5" z ET35. Na naszym forum czytałem że do B8 wchodzi idealnie. Z góry dzięki za wskazówki
  8. Decyzja podjęta, wpadają 19" : 2x 8,5" z ET32 i 2x 9,5" z ET35 + oczywiście gwint, co sądzicie, będzie ?
  9. nie mam az sie boje myslec co bym w tych sterownikach porobil jakbym mial wiecej czasu.... tak jasne, to jest me7 Obecnie trwają już testy w aucie na sterowniku MED9.1 2.0TFSI Czyli wsparcie 2.0TFSI, R32, R36 juz jest praktycznie gotowe. dzieki za odpowiedź już wysyłam resztę pytań na priv
  10. Jeśli chodzi o dystans to mam zalozony obecnie 13 mm (bo 17" na zime z ET 37 nie wlazło ) co do zacisków to S4B5. Te co mierzyłem u siebie to ET35 na 9,5". te zdjęcia co wysłałeś to na pewno były 9,5" bo na tych fotkach nie są jakoś tak ładnie wysunięte jak np tu:
  11. Wejdą. Ja mam z przodu zacisk z S4 B7 345mm. 3SDM ma tak wyprofilowane ramiona, że powinno obejść się bez dystansów przy tych zaciskach z B5. Oczywiście najlepiej jest zrobić przymiarkę, ja teraz każde felgi zakładam przed zakupem jadę w sobote do gościa przymierzyć, fakt 100 km ale lepiej już przelecieć tą setke niż zostać z kompletem kół które nie wchodzą ci do budy Pstrykne foty i dam znać czy podeszło. Fot nie pstryknełem ale już wiem kilka rzeczy: 1. aby felga 3sdm nie ocierała (na przodzie w moim aucie) o zacisk dystans musialby miec jeszcze + 2mm min 2. przy obecnym dystansie (za małym :/ )wystawał poza obrys już o jakies 3,5-4 cm w generalnie na przodzie nie zmieszcze 9,5 bez dłubania w blacharce :/ za to tył na 9,5 wygląda idealnie
  12. Witam, mam pytanie do starych wyjadaczy w temacie gwintów , czy ktoś z was testował lub lata na tym gwincie firmy LOWTEC ? http://www.lowtec.de/de/audi/a4/b6b7/?p=1&o=3&n=12&f=23|18|19|20 generalnie szukam czegoś dobrego na czym można by za jakiś czas założyć AIR'a ? z góry dzięki za wskazówki
  13. Czytam założony temat i muszę przyznać że no .... musisz mieć dużo wolnego czasu ale wielki szacun za ogarnięcie takiego zabezpieczenia, roman_tyk a czy to "zabezpieczenie" można byłoby zaadoptować pod silnik 1,8 AVJ ? z góry dzięki za odpowiedź i powodzenia przy tym projekcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...