Flyer 4 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Wymieniłem niedawno maglownicę na nową (poprzednia ciekła) i niestety czuję na kierownicy stuki (słychać lekko też) podczas jazdy po poprzecznych nierównościach (np. wyjazd z garażu z charakterystyczną "tarką", lub wjazd na nierówności na skręconych kołach). Na lekkich nierównościach typu studzienka/leżący policjant cisza. Magiel oczywiście poza tymi objawami sprawny. WTF? Jakiś przegub na łączeniu kolumny kierowniczej i magla? Coś niedokręcone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Rozumiem że całe zawieszenie jest sprawne. Jeśli tak to zostaje tylko sama maglownica, bądź jej montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Caly zawias 100% sprawny, bo przed zmiana magla nie bylo tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Czyli w zasadzie sam już sobie odpowiedziałeś gdzie szukać. Zostaje jak pisałem wyżej magiel lub jego montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Problem rozwiązany... dość kuriozalny. Przestawiłem pozycję kierownicy i przestało stukać Najwyraźniej wajcha od regulacji nie była do końca dopchnięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się