Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ładowanie 13,8V przy włączonych światłach - nie za mało?


tomiqu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, zmierzone multimetrem, wywala też błąd nr 01117 czyli "Sygnał ładowania generatora terminala DF". Pamiętam , że kiedyś ładowanie było powyżej 14V nawet przy włączonych odbiornikach, a teraz nawet przy wyłączonych nie przekracza 14V. Druga kwestia też chyba z tym powiązana to , że po włączeniu świateł pojawia się charakterystycznie buczenie z okolic alternatora, jakby działał pod jakimś obciążeniem. Przy wyłączonych światłach tego nie ma. Regulator pada czy coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś już było ok. 14,5 przy włączonych światłach, może tylko szczotki się kończą w regulatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie, u mnie jak padał alternator to gubił raz po raz ładowanie, a na dużych obrotach odzyskiwał. Jeżeli szczotki są już słabe to i tak alternator idzie na stół, a wtedy warto zrobić całość, nowe łożyska, regulator napięcia itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...