Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd drzwi i rozkodowywujące się kluczyki


seba1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dopadł mnie dosyć dziwny problem. Ok rok temu kupiłem swoje pierwsze Audi. Po kilku miesiącach przestał działać jeden kluczyk. Nie martwiąc się otwierałem drugim sądząc, że to bateria. Po jakimś czasie padł drugi. Wtedy zaczął się problem z otworzeniem. Pojechałem do magika i zakodował i było ok przez jakiś czas. Ale parę dni temu problem się powtórzył. Dodam że nie jest to wina pilotów bo sprawdzałem i baterie są obie wymienione. Gdy kodował mi znowu klucze mówił mi, że są błędy w drzwiach i od tego może to się dziać. Czy to możliwe? I co może być tego przyczyną? Sugerował zdjąć boczek sprawdzać czy przewody nie robią zwarcia ew wymienić zamki w tych drzwiach. Miał ktoś podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobna sytuacje.. Choć mam jeden kluczyk to tez czasami sie potrafi rozkodowac.. (wystarczy wlaczyc zaplon, wylaczyc i powinno byc zakodowane) U mnie np. nie dziala odryglowanie drzwi z przyccisku w srodku a na Vagu pokazuje bledy z wszystkich drzwi... Moze to wina modulu komfortu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam ten sam problem co wy na vagu bledy z kazdych drzwi i pilot raz chodzi raz nie...kupilem modul kom.i na dniach bede zakladal nowy to dam znac czy to wina uwalonego modulu kom.:wink:

---------- Post dopisany 03-07-2014 at 14:44 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2014 at 03:13 ----------

i jak panowie cos doszliscie juz z tym? ja czekam na modul i w poniedzialem bede zmienial na nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nic nie wiem. Może dodam coś konkretniejszego czyli kody błedów. błąd 1561 drzwi LT, 1562 drzwi PT, drzwi pasażera 1560, ; teraz audio radio tuner: kod 532 ,446(za niskie napięcie?) ,1044. Czy miał ktoś podobne błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam bledy w drzwaich i to w akzdych. dzisiaj skminilem nowa zagadke wiec tak zamknalem auto normalnie pilotem po chwili juz nie mogem otworzyc wiec kluczyk w drzwi przekrecam wchodze i jak chce zapalic lampe w podsfuitowce to nic zero reakcji jak by zasilania nie bylo. i czasami klucyzkem jak otwieram drzwi to gladko idzie przekrecic a nie raz czuje jakis opor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

u mnie podobny problem w zasadzie. Zmieniałem żarówki zwykłe na ledowe w drzwiach, podsufitówce i postojówki. Podczas wkładania jednej z postojówek zapaliły się światła drogowe (przełącznik świateł ustawiony był w pozycji AUTO). Po zakończeniu montażu, chciałem zamknąć z pilota auto i alarm się nie uzbroił (brak sygnału głosowego potwierdzającego uzbrojenie oraz dioda w drzwiach mrugnęła kilka razy, po czym świeci światłem stałym). Sprawdziłem bezpieczniki i wywaliło bezpiecznik z komfortu (nr 38 bodajże). Zamontowałem nowy. Niestety od tego czasu mój problem wygląda tak:

1. przy wyciągniętym bezpieczniku z komfortu, moge odpalić auto, jeździć, jednak nie moge zgasić auta jeśli mam włączone światła, wyjmuje dosłownie kluczyk ze stacyjki a silnik nadal pracuje. (żeby wyłączyć auto musze wyłączyć światła). Bez bezpiecznika nie moge jednak uzbroić alarmu, drzwi się zamykają i to wszystko. Otwieranie drzwi działa prawidłowo.

2. przy włożonym bezpieczniku od komfortu, nie moge odpalić auta (immo mruga), moge zamknąć auto i wtedy alarm się normalnie uzbroji, jednak przy próbie otworzenia z pilota moge tylko nacisnąć raz przycisk otwierania i nic więcej z pilota nie zrobie, jakby odcięło dostęp do pilota. Mam aktywne otwieranie selektywne (pierwszy przycisk to drzwi kierowcy tylko a drugi cała reszta). Otwierają się więc tylko drzwi kierowcy i zapalają światełko na liczniku, immo przykładowo. Od tego momentu pilot przestaje kompletnie działać i trzeba wyciągnąć i włożyć na nowo bezpiecznik aby znowu zadziałało.

Próbowałem różnych kombinacji:

- sprawdziłem przekaźniki

- próba na odłączonym kompletnie module komfortu (w podłodze po stronie posażera)

- próba na odłączonym kompletnie module (pod kierownicą) - nie wiem nawet od czego to

- próba bez przełącznika świateł

- próba bez podłączonym reflektorów i wyciągnięciu wszystkich pozostałych założonych żarówek ledowych

- próba odpięcia akumulatora

Pytanie więc co mają światła do potrzymywania zapłonu że nawet wyciągając kluczyk auto nie gaśnie jeśli są włączone światła bez bezpiecznika z komfortu albo z bezpiecznikiem komfortu trzeba nie tylko wyłączyć światła ale też wyciągnąć owy bezpiecznik? Skoro odłączyłem kompletnie moduł komfortu to czy mogę wykluczyć go jako przyczyne tej "osterki"?

Dodam że możliwe że zrobiłem zwarcie próbując wyciągnąć jedną lub dwie żarówki z drzwi wkrętakiem.

Macie jakieś pomysły?

PS. Przydatna wiadomość do Was. Jest mały trick na ponowne zaprogramowanie pilota jeśli immobiliser przestanie działać. Podczas próby ruszenia z dwójki zgasło mi auto i nie mogłem ponownie odpalić ani z bezpiecznikiem ani bez. Wystarczy wtedy zostawić kluczyk w stacyjce w pozycji ON i czekać aż IMMO przestanie mrugać. Pilot powinien zakodować się sam w ciągu 20min. U mnie zadziałało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00955 - Key 1

35-10 - - - Intermittent

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-00 - No Communications

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-00 - No Communications

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-00 - No Communications

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-00 - No Communications

takie bledy mam...

---------- Post dopisany 17-07-2014 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2014 at 03:11 ----------

Witam u mnie problem rozwiazal sie...po wymienia mk bledy steorwnikow w 4 drzwaich i brak otrwierania i zamykania auta z pilota problem rozwiazany po wymienie mk. auto otwiera i zamyka sie normlanie juz i elektryka usypia sie dlatego nie zapala sie guzik awaryjnych i navi wylacza sie do jasnego ekranu. pozdrawiam

---------- Post dopisany 18-07-2014 at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2014 at 21:17 ----------

to jesczze raz ja. moge tak przy okazji jesli juz watek taki jest to napisze jakie mialem problemy z elektryka w aucie i wszystko temu winny byl MK wiec:

- pilot raz chodzil raz nie

- jak pilot nie chcicla otworzyc auta i po wlozeniu kluczyka do zamka czulem opor jakis jak by cos bylo rozwalone w zamku po naprawionej usterce zamek chodzi lekko

- przy zamknietych drzwiach ale nie z pilota migala sobie didoa w drzwiach

- szyby wariowaly czyli jak opuszczalem w dol to po chwili szla do gory sama

- nie wiem czy mk tez ma cos wspolnego z radiem ale podkrecajac galka zeby ciszej zrobic to nagle zamiast ciszej podglasnialo sie (teraz nie widze zeby tak obilo sie)

- czasami zamykajac auto w srodku przyciskiem wewnatrz wogole nie blokowalo drzwi i nie zapalalo sie czerwone swiatelko w guziku blokowania drzwi zero reakcji

- czasami jak nie moglem otworzyc drzwi z pilota to otwieralem z kluczyka i po takim otworzeniu nie mialem swiatla ani w podsufitowce ani w schowku

- auto stalo otwarte wszystkie 4 drzwi dalo sie otworzyc a bagaznik byl zablokowany

- no i na koncu najgorsze co moglo byc nie moglem zamykac auta na noc bo rano ako bylo puste! bledy ktore sypalo mi w MK to z kazdych drzwi. auto po zamknieciu po kilku sek szlo w kime a po kilku sek wszystko zaczelo pracowal tzn navi guzik zapalal sie od awaryjek :)

wkoncu udalo sie rozwiazac problem przez wymiane MK pozdrawiam moze komus sie przyda sie taka informacja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...