Skocz do zawartości

hidden22

Pasjonat
  • Postów

    787
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hidden22

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    BdG

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hidden22

7

Reputacja

  1. tylko tak zastanawiam się czy klucz nie jest dupnięty. Jeśli ustawie na 0 żeby uzyskać 10 nm np to jest z pól mil po kreska od 10nm a jeśli drugim 0 podkręcę to jest powyżej kreski od 10nm o jakieś pól milimetra. żeby uzyskać równo z linia 10nm to na rękojeści muszę ustawić .10 kreskę i wtedy zgrywa się.
  2. to wiem tylko chodzi mi o to jak nastawic np na 9 NM bo skala na rekojesci jest od 0 do 1.9. jesli chce 10NM to ustawiam 0 na lini pionowej przy 10 NM. ale nie wiem jak ustawiac ta skala np na nieparzyste NM
  3. Witam. Kupiłem sobie klucz dynamometryczny od 2-24 NM. Jest to mój pierwszy klucz i nie mogę rozkminić go za bardzo. Wiem ze 0 musi pokrywać się z pionowa kreska na poziomej kresce np 10 NM żeby otrzymać dany moment. Ale na rękojeści jest skala od 1 do 11 a później zaczyna się skala po przecinku tzn 1.2 1,6 itd. Nie wiem jak nastawić np 9 NM. Mógłby ktoś rozpisać jak dokładnie ustawić dany moment, z góry
  4. taki gotowy zestaw kupilem gotowy do podlaczenia TEC2000 Mycie wtrysków ON - Zestaw do czyszczenia 8278020947 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 85 zł - TEC2000 Mycie wtrysków ON - Zestaw do czyszczenia (8278020947). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  5. witam. na dniach bede robil mycie wtrysków bezpośrednio preparatem tec2000. Sa filmiki na youtubie i duzo pozytywnych opini. Najskuteczniejsze czyszczenie wtrysków to podłączenie bezpośrednio preparatu, bo wlanie do paliwa to mało skuteczne jest. https://www.youtube.com/c/TEC2000/videos
  6. Witam. Szukam wymiarów albo nr do blaszki co przykreca sie do niej schowek pasażera pod kokpitem co jest. z góry dziekuje
  7. Witam. Jaki jest nr uszczelki pokrywy zaworów z ELRING do AWX vin WAUZZZ8EX3A352757 dziekuje z góry
  8. Witam. Problem rozwiązany dzięki pomocy kamil-vag. odpisze co było przyczyna bo akurat komuś może to pomoc. Od dłuższego czasu podczas przyspieszania powyżej 3000obr/min szarpało mi silnikiem. Żadnego błędu nie miałem w silniku do dzisiaj. Wyskoczyły mi 2 błędy 18077 valve for pump-jet cylinder 4 (n243) electrical malfunction 16688-cylinder 4 misfire detected... dzięki pomocy @kamil-vag problem został rozwiązany. Po zdjęciu pokrywy zaworów dogiąłem konektorek i przeczyściłem je kontaktem do styków. Był to strzał w 10 wszystko wróciło do normalności ! Jeśli ktoś ma podobne objawy polecam od sprawdzenia dogięcia i przeczyszczenia konektorków ! pozdrawiam
  9. aktualnie zalany mam STP ale zrobię bezpośrednio z butelki i te piny poodginam. Te wtyczki w pompo-wtryskach można śmiało psiknąć czymś do czyszczenia pinów czy delikatnie żeby do oleju nie wpadło? Dzięki jeszcze raz za pomoc
  10. w plusie tzn ze dobrze? bo zbytnio nie orientuje sie jak to powinno być. Ogólnie stan wtrysków i bipów jest w miarę ok? Ogarnę temacik z wtyczkami i przeczyszczę je. Dzięki za pomoc Kamil.
  11. widzę własnie ze przy dużym momencie bipy wysoko skaczą do 90 prawie. Może być też ze konektory na wtryskach są luzne ?
  12. zrobiłem logi dynamiczne 013 oraz 023. 4 razy zrobiłem przy szarpaniu powyzej 3000obr/min. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  13. dziękuje za odp Kamil. Tak, jeździłem tak długo aż zaczęło szarpać i zrobiłem logi dynamiczne. Zrobie jutro 013+023 i wrzucę. Z tego co zaobserwowałem to najczęściej to występuje jak auto dobrze się rozgrzeje. Filtr paliwa nowy, pompa vacum nowa, sprzeglo-dwumas 70tyś przebiegu, egr wyczyszczone.
  14. Witam. Nie chce zakładac nowego tematu bo sprawa nie jest jakaś poważna. Mianowicie dzisiaj przestała mi chodzić klima, okazało się ze odkręciło się sprzęgło kompresora i leżało na płycie pod autem. Czy możliwe jest żeby sama śruba się odkręciła i wyleciało sprzęgło? Czy to początek zacierającego się kompresora? Nie wiem własnie czy śruba która dokręca się sprzęgło idzie w odwrotnym kierunku co kreci sie koło pasowe. Pod włożeniu i dokręceniu klima zaczęła chodzić tylko na początku były lekkie piski, nie wiem czy to pasek czy może sprężarka ale po chwili ustały piski. tak wygląda te sprzęgiełko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...