Jump to content
IGNORED

Prośba o sprawdzenie logów 1.9 TDI AWX Szarpanie


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam. Pojawia się u mnie dość dziwny problem. Mianowicie od czasu do czasu zdarza się ze powyżej 3tys obr/min szarpie mi silnikiem. Nie jest to stałe np po kilkunastu butach do 4k obr jest ok a za 11 razem szarpie. porobiłem logi, mógłby ktoś rzucić okiem czy coś widać w czym jest problem? Z góry przepraszam jak coś ale to 1 moje logi  które robiłem sam.

LOGI BASIC SETTINGS

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

LOGI DYNAMICZNE

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

LOGI STATYCZNE

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edited by hidden22
Posted

Zrób dynamiczny 013+023... 

Przeładowania nie ma, więc to nie będzie raczej wina turbo... Czy teraz było to szarpanie przy dynamicznym ? 

Przepływomierz tez pokazuje dobrze...

Posted

dziękuje za odp Kamil. Tak, jeździłem tak długo aż zaczęło szarpać i zrobiłem logi dynamiczne. Zrobie jutro 013+023 i wrzucę. Z tego co zaobserwowałem to najczęściej to występuje jak auto dobrze się rozgrzeje. Filtr paliwa nowy, pompa vacum nowa, sprzeglo-dwumas 70tyś przebiegu, egr wyczyszczone. 

Posted

zrobiłem logi dynamiczne 013 oraz 023. 4 razy zrobiłem przy szarpaniu powyzej 3000obr/min. 

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Posted

Daj jeszcze na próbę zaślepkę pod egr... Chociaż bipy na 4 cylindrze mogą świadczyć o problemie z pompowtryskiem

Są w plusie więc możesz zrzucić pokrywę, zapsikac wtyczki i gniazda kontaktem i podoginac piny... 

Posted

widzę własnie ze przy dużym momencie bipy wysoko skaczą do 90 prawie. Może być też ze konektory na wtryskach są luzne ?

Posted

w plusie tzn ze dobrze? bo zbytnio nie orientuje sie jak to powinno być. Ogólnie stan wtrysków i bipów jest w miarę ok?  Ogarnę temacik z wtyczkami i przeczyszczę je.  Dzięki za pomoc Kamil. :hi:

Posted

W plusie to albo słaby styk na pinach wtyczek, albo zabrudzenie, możesz dogiac te piny i zrobić czyszcenie LM diesel spullung, ale bezpośrednio z butelki... 

Posted

aktualnie zalany mam STP ale zrobię bezpośrednio z butelki i te piny poodginam. Te wtyczki w pompo-wtryskach można śmiało psiknąć czymś do czyszczenia pinów czy delikatnie żeby do oleju nie wpadło? Dzięki jeszcze raz za pomoc :hi:

Posted (edited)

Witam. Problem rozwiązany dzięki pomocy kamil-vag. odpisze co było przyczyna bo akurat komuś może to pomoc. Od dłuższego czasu podczas przyspieszania powyżej 3000obr/min szarpało mi silnikiem. Żadnego błędu nie miałem w silniku do dzisiaj. Wyskoczyły mi 2 błędy 
 

18077 valve for pump-jet cylinder 4 (n243) electrical malfunction 

16688-cylinder 4 misfire detected...

dzięki pomocy @kamil-vag problem został rozwiązany. Po zdjęciu pokrywy zaworów dogiąłem konektorek i przeczyściłem je kontaktem do styków. Był to strzał w 10 wszystko wróciło do normalności ! Jeśli ktoś ma podobne objawy polecam od sprawdzenia dogięcia i przeczyszczenia konektorków ! pozdrawiam

Edited by hidden22
ROZWIĄZANY PROBLEM

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...