leoncjo 0 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Witam. Mam problem ze stacyjką : załaczając rozrusznik muszę ręcznie cofnąć kluczyk, jak kluczyk jest w pozycji po włożeniu jak również po załączeniu zapłonu można nim swobodnie kręcić (o dobre 30 stopni) bez najmniejszego oporu, jak się czasem źle ustawi to brakuje świateł itp... Przeczytałem sporo postów na ten temat i mam prawie pewnośc co trzeba zrobić: wymiana kostki stacyjki. Tylko, że prawie czasem robi sporą różnicę. I pytanie do kogoś kto miał takową kostkę w reku: czy kostka ma w sobie jakiś mechanizm ze sprężynką?? tzn odpowiedzialny za to, że kluczyk zatrzymuje się bez luzu w poszczególnych położeniach bądź samoczynnie powraca po załączeniu rozrusznika. Czy może w stacyjce jest dodatkowa sprężynka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk 5 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 leoncjo mialem taka sama sytuacje i byla to wlasnie kostka.. Bierz w ciemno.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pox 1 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Witam Ja tez wymieniałem kostkę w stacyjce, moja poprostu pękła, rozebrałem ją do końca i potwierdzam, że to właśnie ta kostka jest elementem, który odbija kluczyk - jest w niej sprężyna. Aha, jezeli chcesz wymienić to kup ori, cena w ASO to niestety ok 100zł. Ja kupiłem zamiennik i teraz przy wysiadaniu nie działa mi brzęczyk zapalonych światem, nie mam domykania szyb i nie uzbraja mi się ori alarm przy zamykaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk 5 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Kupuj FEBI albo SWAG Ja kupilem SWAG ~40zl i wszystko ok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoncjo 0 Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Dzięki . To się nazywa konkretna odpowiedź. Gdyby można było dodawać plusy za pomoc..... ...... dał bym po jednym za każdą odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fakier 0 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Witam, mam taki sam problem, tzn. Jak odpalam auto, to kluczyk zostaje w pozycji załączenia rozrusznika i musze go "ręcznie cofnąć". Pytanko, może ma ktoś jakieś zdjęcia/opis jak sie dobrać do tej kostki i jak to wogóle wygląda? PS. Czy trzeba zdejmować kierownice (odpinać poduszke)? Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pox 1 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Aby wymienić kostkę stacyjki, trzeba zdjąć dolną osłonę kolumny kierownicy. Co za tym idzie, trzeba zdjąć całą kierownicę. Tutaj masz opis jak to zrobić: http://www.a4-klub.pl/smf/immobilizer-t2784.0.html Dwa ostatnie zdjęcia ukazują obudowę stacyjki. Na drugim jej końcu jest czarno-fioletowa wtyczka, z wiązką kabli. Między nią, a obudową stacyjki, znajduję się biała kostka z którą jest przyczyną problemu. Aby ją wymienić, trzeba odpiąć wiązkę kabli, odkręcić 2 śrubki (dwa czerwone punkty, widoczne na przedostatnim zdjęciu), wyjąć starą kostkę i zamontować nową. Potem złożyć wszystko do kupy w odwrotnej kolejności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się