arktos995 Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Już jakiś czas temu udało mi się trafić na A4 12.2008 rejestracja 01.2009 w dosyć fajnej konfiguracji Silnik CAGA 143KM + manual, nalot 140 tyś(sprawdzony). Trochę o "zawartości wnętrza" - Bi-Xenon adaptacyjny - Nawigacja MMI 2G - Klima 3 strefowa - Tempomat - Podgrzewane siedzenia + elektryka i pamięć - Podgrzewana tylna kanapa - Czujnik deszczu i zmierzchu - Servotronic - Webasto - Składane Lusterka z pełną regulacją, podgrzewaniem, ściemniane automatycznie z pamięcią - Lusterko z funkcją przeciwoślepieniową - PDC przód i tył - Lane Assist - Auto hold assist - Key Less - Telefon BT - Oświetlenie wnętrza - Pakiet schowki - Kierownica multifukcyjna 4 ramienna - Kolorowy LCD miedzy zegarami - Home come/leaving - Brak oznaczeń na klapie W planach montaż ACC i B&O Kilka fotek ;p Teraz tylko poszukiwania R8 albo A8 D4 4,2 TDI Jeszcze się nie zdecydowałem. Otwieranie wlewu paliwa leci w kulki, raz otworzy raz nie ? Jakies rady co to może być ? *
Kodzak33 Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 bogata opcja, proponuje chromowane końcówki wydechu
Gresus Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Graty zakupu. Odnośne wlewu wciskaj w samym górnym lewy rogu. Z początku też myślałem że mam problem z otwieraniem w wciskałem za bardzo na środku. Możesz jeszcze spróbować otworzyć linką awaryjną w razie czego.
arktos995 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 No niby też tak myślałem, ale ostatnio wgl nie szło otworzyć. Dopiero kilkunastokrotne zamknięcie i otwarcie na pilocie pomogło. Siłowniczek kończy życie czy to coś innego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się