Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z temperaturą


SiMsOneQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, mam problem ze swoim AUDI, mianowicie odpalam auto, jadę, silnik dogrzewa się do 90 stopni i na desce jest 90. Ani mniej ani więcej, w momencie kiedy zatrzymam auto i będzie chodzić na wolnych obrotach temperatura rośnie w okolice 110 stopni. Po czym podczas dalszej jazdy temperatura będzie spadać do 90. W tej chwili jestem w aucie i w panelu klimatronika na kanale 49 mam 99 stopni (i cały czas rośnie), natomiast na kanale 51 - 90 stopni, na zagarach mam w tej chwili też 90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to kanał 51 przedstawia temp.silnika,a kanał 49 Temperatura płynu chłodzącego.Dziwne jest to,że temperatura rośnie na postoju.Sprawdź termostat(dolny wąż od chłodnicy po nagrzaniu silnika musi być gorący-duży obieg),wiatrak chłodnicy,ew.czujnik temp.cieczy chłodzącej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że wina tkwi po stronie tego termowłacznika wentylatora chłodnicy, nie załącza się, stąd ta temperatura taka jest, jutro kupię i wymienię i napisze czy pomogło, wąż jest gorący

---------- Post dopisany 10-07-2014 at 14:29 ---------- Poprzedni post napisany 09-07-2014 at 17:47 ----------

wymieniłem ten termowłacznik ale nic dalej gotuje go... hm dziwne że po przegrzeniu jestem w stanie zatrzymać reką wiatrak ten który się kręci caly czas.. czy to normlne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli,co?Wiatrak się załącza,a nadal autko się przegrzewa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo. Cieknaca chłodnica i pompa wody. Po wymianie wszystko wrocilo do normy. Pozdro.

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiskoza chodzi, ale słabo, nawet po przegrzaniu jestem w stanie zatrzymać ręką, zakupiłem nowe sprzęgło komplet i w sobote wymiana, także napisze czy pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jak co, ale mimo wiskozy masz jeszcze ten elektryczny wiatraczek i on też powinien skutecznie zbijać temperaturę na postoju :)

Warto we wtyczce termowłącznika zrobić zwarcie tak, by porównać oba biegi pracy wentylatora - sprawdzić czy jest rzeczywista różnica i czy kręcą się z "vervą". Zwarcia robisz jak chcesz, nic nie uszkodzisz. Być może kończy się silnik elektryczny i jego wydajność nie jest wystarczająca. Ewentualnie szczotki się zawieszają/kończą w silniku i raz działa (jak sprawdzasz) a raz nie (po którymś wyboju podczas jazdy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten drugi wiatrak włącza mi się tylko przy klimie, ale jak wyciągnę wtyczke od czujnika, który wymieniłem (termowłącznik) i zrobie zwracie oba biegi chodzą, i działaja dobrze, take wiatrak jest dobry, napiszę poźniej czy pomogła wymiana wisko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...