Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czyszczenie parownika w B6 i jakie ciśnienie na vcds


Kosa-00

Rekomendowane odpowiedzi

panowie mam pytanie czy w B6 da sie dostać do parownika tak jak to jest w B5

po wyjęciu wentylatora

bo te ozonowanie i ultra dzwięki to są do d*py

wole to spryskać i wyczyścić tak jak robiłem B5 zawsze było super

i jakie ciśnienie powinno w vcds pokazywać bo u mnie jest 6 bar

czy trzeba nabić i napompować oliwy????

najlepiej na jakim kanale to sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chcesz wydłubać parownik całkowicie to pozostaje tylko rozepreć cały kokpit :doh: Możesz również dostać się do parownika przez mały otwór przewidziany przez producenta. W tym celu odkręcasz schowek pasażera, znajdujesz gumowy korek, wyciagasz go i widzisz ścianę parownika. Dostęp taki sobie, ale możesz coś pod ciśnieniem podać. Pamiętaj że smród z klimatyzacji pochodzi od zewnętrznej strony parownika (od strony silnika) wiec wypadałoby zająć się nią. W tym celu wyciągasz filtr kabinowy i środek do czyszczenia (pianka a najlepiej izopropanol) lejesz na rozkręcony z pełną predkością wentylator klimatyzacji. Mnie rozbieranie całego kokpitu przeraża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej . i co wpsikujesz ten izorpopanol na rozpedzony wentylator i myslisz ze niczego nie uszkodzisz ? tez o tym myslalem ale powiem szczerze ze sie boje zeby nie zniszczyc wentylatora/ dmuchawy . przeciez on jest jakos smarowany a izopropanol wypłucze z niego smary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...