Skocz do zawartości

Kosa-00

Pasjonat
  • Postów

    230
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kosa-00

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    WGR

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kosa-00

2

Reputacja

  1. Dzięki pomogło działa wróciłem do kodowania 0000001 Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  2. Zmieniłem kierownicę na taką z klawiszami +/- do zmiany biegów Teraz może ktoś podpowie jak poprawnie zakodować ,żeby podczas jazdy na D lub S po naciśnięciu klawisza skrzynia przełączyła na jakieś 30 sekund w tryb manualny ? Jeśli sam przedstawię wajche na manualny tryb klawisze działaj jednak w D i S nie Kodowanie skrzyni Było :000001 Teraz mam :001001 Kierownica było :02041 Teraz jest :02141 Może jeszcze coś trzeba ? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  3. Audi nie produkuje oleju tylko bierze od kogoś. Febi 6162 zielony Mi 1 litr starczył na płukanie i uzupełnienie spokojnie. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  4. Kosa-00

    Kontrolka EPC

    https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16706/P0322/000802&prev=search
  5. Przed i po przeróbce Wysłane z mojego Elephone P7000 przy użyciu Tapatalka
  6. Odświeżyć Ja zrobiłem inaczej W ori ledzie wyciolem rezystork a na plus dałem 1wat resystor 680ohm efekt bardzo dobry Wysłane z mojego Elephone P7000 przy użyciu Tapatalka
  7. Kosa-00

    Jaki olej do 1.8T?

    nie ma sensu płukać po syntetyku on sam płucze
  8. Ale co ty chcesz sprawdzać masz bixenona. Właczysz długie opada przysłona z mijania i dodatkowo zapala się h7 na długich Wysłane z mojego Elephone P7000 przy użyciu Tapatalka
  9. Ja też tak mam przerobione w b6 Wysłane z mojego Elephone P7000 przy użyciu Tapatalka
  10. Gdy zapalisz mijania pali się xenon.Jak przełaczysz na długie w xenonie opada przysłona + zapala się dodatkowo h7 to jest bix Wysłane z mojego Elephone P7000 przy użyciu Tapatalka
  11. od dłuższego czasu mam dwa błędy które raz się pojawiają raz znikają zapala mi się kontrolka trakcji błędy to 0778 i 1826 ten 1826 daje kasować a 0778 zostaje nieraz oba się skasują mam tak że jak adaptuje czujnik skrętu to wszystko jest ok nic się nie zapala wystarczy że auto postoi w garażu ze dwa dni to zapala mi się pełna deska ABS ESP i poduszka jak jeżdżę cały czas to nić się nie zapala wcześniej był gwint ,ale lekko go wytłukło (wymieniony na zawias z S-line ) sztywny (poduszka to często wtyczka pod siedzeniem )daje się kasować ale z tym esp walczę już dłuższy czas zero luzów zbieżność OK dziś trochę pojeździłem i jak zwykle piękna kontrolka z trójkątem ruszam z pod garage to frajera w prawo w lewo ujadę z 50 metrów i gaśnie potem jadę wolno kilka kilometrów prosto to na bank się zapali i już nie gaśnie do następnego odpalenia auta nieraz nie zapala się wcale a i jak się zatrzymam postoje z 10 min na wolnych obrotach auto zatrzymane i zapala się dla potomnych to nie była uszkodzona taśma winny był REGULATOR NAPIĘCIA na mierniku pokazywało 14,0 v do 14,2(przy akumulatorze) ,ale pod obciążeniem na vcds spadało czasem chwilowo do 13,54 to było przyczyną zapalania się kontrolek ABS i ESP taśmę kodowałem milion razy czyściłem kable i wreszcie wykasował się błąd 01826 który nie znikał przyczyną była uszkodzona taśma kierownicy
  12. przy przekaźniku wszytko ok auto jutro do elektryka napisze co było
  13. Panowie czy ktoś miał taki przypadek auto odpala z przystawki z rozruchu -nowy akumulator jak przekręce na start słychać tylko buczenie z przekaznika pod komputerem 8z0959253 przekaznik wymieniony na nowy nie pomogło wyskakuje błąd 18010 jak podłącze rozruch auto pali o strzała jak odłącze nic tylko buczenie z przekaznika ,kontrolki nie przygasają nic jak odpali ładowanie książka
  14. a ja bym zaczoł od gazownika i powiedział mu żeby te kolanka plasikowe montował sobie ja mam taki problem po gazie pije jak smok zero wycieku cisnienie na cylindrach sprawdzone a płynu ubywa tajemnica tkwi w tym gdzie gazownik się wpioł bo na bank tam ucieka płyn chyba że te silniki tak mają
  15. wie ktoś może co może być że nie chce zapamiętać kodowania ??? był wymieniany moduł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...