danko93 0 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam Dzis wymieniony został u mnie rozrząd silnik jaki posiada audiczek to 1.9 110km, po wymianie silnik pracuje nieco inaczej tzn, jakby lekko klekocze. Czy jest możliwość że został źle ustawiony rozrząd czy coś w tym stylu ? co może być przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Oczywiście podstawą jest sprawdzenia rozrządu ale również zobacz jaki jest kąt wtrysku na vagu przez to silnik może chodzić bardziej twardo.Natomiast podczas wymiany rozrządu został sprawdzony d8lne kolo na wale czy nie ścina klina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danko93 0 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Rozrząd był wymieniany samemu, w trakcie wymiany przestawilo sie położenie zostało ułożone tak jak powinno i zapaliło autko bez problemu po ułożeniu. Wczesniej nie chciało jak był źle ustawiony. Może miec to wpływ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Jezeli wszystko po ustawiane sprawdz ten kat wtrysku vagiem wartosc powinna byc 49-53 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danko93 0 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 A jeśli bedzie zły ? coś sie moze stac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Jedynie będzie twardo pracować może gorzej odpalać jak zimny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Zacznij od sprawdzenia czy na znakach i blokadach na pewno wszystko się zgrywa. Jeśli tak to VAG i prawdopodobnie statyczny kąt do regulacji. Samo prawidłowe ustawienie rozrządu na znakach i blokadach nie daje nic, ponieważ trzeba jeszcze dokładnie wyregulować statyczny kat wyprzedzenia tłoczenia. VP 37 jest sterowana elektronicznie wiec jest prościej, bo można VAG'a podlaczyc. W pompach sterowanych mechanicznie np. VE, trzeba wkrecac czujnik zegarowy w pompe i jest trochę więcej zabawy. Niestety wiekszosc mechanikow nawet się do tego nie zabiera, tylko ustawiają wszystko na znakach i wciskają klientowi, ze rozrząd wymieniony, a to niestety tylko polowa sukcesu. Auto niby odpala i jeździ, ale nie do końca jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disem 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam, Jak sprawdzić : statyczny kat wyprzedzenia tłoczenia w VP 37?? podpinając vaga ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4b5-1234 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam, Jak sprawdzić : statyczny kat wyprzedzenia tłoczenia w VP 37?? podpinając vaga ? tak grupa 000 BS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się