Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu - inny odgłos silnika


danko93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dzis wymieniony został u mnie rozrząd silnik jaki posiada audiczek to 1.9 110km, po wymianie silnik pracuje nieco inaczej tzn, jakby lekko klekocze. Czy jest możliwość że został źle ustawiony rozrząd czy coś w tym stylu ? co może być przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście podstawą jest sprawdzenia rozrządu ale również zobacz jaki jest kąt wtrysku na vagu przez to silnik może chodzić bardziej twardo.Natomiast podczas wymiany rozrządu został sprawdzony d8lne kolo na wale czy nie ścina klina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd był wymieniany samemu, w trakcie wymiany przestawilo sie położenie zostało ułożone tak jak powinno i zapaliło autko bez problemu po ułożeniu. Wczesniej nie chciało jak był źle ustawiony. Może miec to wpływ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli wszystko po ustawiane sprawdz ten kat wtrysku vagiem wartosc powinna byc 49-53

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie będzie twardo pracować może gorzej odpalać jak zimny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia czy na znakach i blokadach na pewno wszystko się zgrywa. Jeśli tak to VAG i prawdopodobnie statyczny kąt do regulacji. Samo prawidłowe ustawienie rozrządu na znakach i blokadach nie daje nic, ponieważ trzeba jeszcze dokładnie wyregulować statyczny kat wyprzedzenia tłoczenia. VP 37 jest sterowana elektronicznie wiec jest prościej, bo można VAG'a podlaczyc. W pompach sterowanych mechanicznie np. VE, trzeba wkrecac czujnik zegarowy w pompe i jest trochę więcej zabawy. Niestety wiekszosc mechanikow nawet się do tego nie zabiera, tylko ustawiają wszystko na znakach i wciskają klientowi, ze rozrząd wymieniony, a to niestety tylko polowa sukcesu. Auto niby odpala i jeździ, ale nie do końca jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak sprawdzić : statyczny kat wyprzedzenia tłoczenia w VP 37?? podpinając vaga ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak sprawdzić : statyczny kat wyprzedzenia tłoczenia w VP 37?? podpinając vaga ?

tak grupa 000 BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...