r1grzegorz 0 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam, znajomy od klimy stwierdził że mam rozszczelnioną sprężarkę, czynnik był w samochodzie tylko przez tydzień. Muszę oddać sprężarkę do uszczelnienia. Stąd moje pytanie czy ktoś już miał podobny problem? Czy jest dużo zabawy z wyciągnięciem sprężarki? Wiem na pewno że muszę spuścić olej i wykręcić filtr oleju? Jakie są inne problemy? I czy dam rady ją sam wyciągnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu 0 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Pas przedni to napewno, ale czy trzeba olej spuszczać? wydaje mi się ze jest raczej miejsca wystarczająco nie przyglądałem się sprężarce, ale pewnie mocowana jest tak samo jak i alternator na 2 szpilki odkręć i zobaczysz czy wyjdzie jeśli nie to dopiero wtedy spuścisz olej. Sam spokojnie dasz rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Każda sprężarka jest na gumowych wężach, które pozwalają na manewry pod autem, jeśli tylko dostaniesz się do śrub to nie powinno być żadnego problemu z demontażem. W 2.5 v6 nie ma problemu wyjąć bo jest na osobnym pasku, myślę że i tutaj tak będzie. co do oleju to nie musisz spuszczać, tym niech zajmie się mechanior... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu 0 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Każda sprężarka jest na gumowych wężach, które pozwalają na manewry pod autem, jeśli tylko dostaniesz się do śrub to nie powinno być żadnego problemu z demontażem.W 2.5 v6 nie ma problemu wyjąć bo jest na osobnym pasku, myślę że i tutaj tak będzie. co do oleju to nie musisz spuszczać, tym niech zajmie się mechanior... W ASN jest na tym samym pasku co reszta, ale to akurat mały problem bo pasek się przyjemnie zdejmuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r1grzegorz 0 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 ok, dzięki za podpowiedz. A orientuje się ktoś w cenach jak to wygląda samo uszczelnienie? Dużo z tym roboty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu 0 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Samo uszczelnienie coś koło 50zł przynajmniej tyle kosztowo w Oplu który był u nas na warsztacie, ale do Audi jakoś nie mogę nawet na necie znaleźć. Zadzwoń do IC czy gdzieś to może znajdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r1grzegorz 0 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 jutro będę dzwonił i zapytam o takie uszczelnienia. A jeszcze jedno pytanie. Uszczelnienie takiej sprężarki to trudne zadanie? warto to komuś oddać czy da się to samemu zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu 0 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Na to nie odpowiem bo my dawaliśmy do firmy w sumie na cała regeneracje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się