MariuszGDA Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Cześć, Od pewnego czasu niepokoją mnie dźwięki w moim zawieszeniu. Na postoju podczas skrętu kierownicą (w prawo i lewo) jest słyszalne "głębokie-basowe" stukanie. Nie jest strasznie głośne ale wyczuwalne na kierownicy i słyszalne jak wyłączę radio. Nasza diagnoza to poduszka na amorku lub końcówka drążka. Postanowiłem pojechać na szarpaki i upewnić się co jest grane. Na szarpakach nic nie wyszło, według diagnosty wszystko w najlepszym porządku. Jak mu uświadomiłem, że jego diagnoza jest do d.... zaczął badać stetoskopem diagnostycznym. Nie powiedział nic konkretnego.... motał się i powtarzał to na co sam go nakierowałem. Ogólnie jego zdaniem lewa strona, końcówka lub poducha. Sugerował rozłączenie końcówki i kolejną diagnozę już u mechanika - dla mnie bez sensu i chyba na odpier...ol Dodatkowo dwa dni temu zauważyłem, że przy mocnym skręcie w lewo przez 2 sekundy jest słyszalny chrobot (łożyskowy) jakby przegub był uszkodzony. Panowie jakieś rady, czy te dwie sprawy mogą być ze sobą powiązane, co to może być??? Cześć, Okazuje się, że to łączenie kolumny kierowniczej z drążkiem stalowym który zmierza do przekładni. Punkt łączenia znajduje się dokładnie przy grodzi, od strony silnika (to jest chyba łączenie aluminium z metalem) Podejrzewam że, jest tam jakaś tulejka (w moim wypadku widocznie wyrobiona) i to łączenie ma lekki luz. Pytanie czy ma ktoś schematy układu i czy w ASO występuje jakiś zestaw naprawczy czy cała część???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się