Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów


TheRom4an1989

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moją suczką gdyż brak jej mocy jest to 110 konna bestia która po naciśnięciu gazu idzie jak staruszka. Autko jest po zmianie oleju oraz filtrów, wszystkie wężyki z podciśnienia wymienione, turbo po czyszczeniu (robiłem to sam wszystko było na błysk, kierowniczki chodziły leciutko ). Wydaję mi się że problemem może być sztanga która jest źle ustawiona gdyż teraz po korektach auto idzie mocniej bądź wolniej zależy jak przykręcę śrubkę (staram się wyregulować jak do najlepszych efektów ) oto wysztkie logi jakie zrobiłem są to statyczne oraz BS Dynamiczne zrobię dopiero jutro bądź może dzisiaj wieczorem.

000 S - Log (0 - 000)

001 S - Log (0 - 001)

002 S - Log (0 - 002)

003 S - Log (0 - 003)

008 S - Log (0 - 008)

010 S - Log (0 - 010)

011 S - Log (0 - 011)

003 BS - Log (0 - 003)

004 BS - Log (0 - 004)

011BS - Log (0 - 011)

jak coś pominąłem to dorobię z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo masz coś przytkane albo coś z egr-em sie dzieje,sprawdz dolot czy nie masz zapchany syfem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz ze może byc sztanga zle wyregulowana a nie wrzucasz logów dynamiczny ch wrzuc zobaczymy a silnikiem ci nie rzuca czasek na wolnych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to logi wszystkich grup po wymianie zaworków.

000 - S - Log (0 - 000)

001 - S - Log (0 - 001)

003 - S - Log (0 - 003)

004 - S - Log (0 - 004)

010 - S - Log (0 - 010)

011 - S - Log (0 - 011)

BS:

000 - BS - Log (0 - 000)

003 - BS - Log (0 - 003)

011 - BS - Log (0 - 011)

Dynamiczne:

000 - D - Log (0 - 000)

001 - D - Log (0 - 001)

przy robieniu pozostałych grup zaczął wpadać w tryb awaryjny....

003 - D - Log (0 - 003)

008 - D - Log (0 - 008)

010 - D - Log (0 - 010)

011 - D - Log (0 - 011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie rzeczy nie założyłęś odwrotnie pierścienia stertującego łopatkami ,następnie sprawdz wężyk który idzie mapsensora w ecu czy nie jest zaolejony widząc po roczniku to map sensor masz jeszcze w ecu i jest przełodowanie w tej chwile jest takie zachowanie jakby łopatki w turbo nie pracowały w pełnym zakresie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest zaolejony, czy nie założyłem odwrotnie teraz sam się zaczynam nad tym zastanawiać, lecz składałem i rozkładałem wg zdjęć więc wydaję mi się że jest w porządku. zastanawiam się jeszcze czy gruszka nie jest uszkodzona gdyż raz ciągnie do góry mocniej raz słabiej pomimo że podciśnienie się nie zmienia. co do łopatek chodzą tak delikatnie że nie używam nawet siły by je przesuwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy kolega ma problem z doładowanie 1.9 tdi afn sharan na chipie puszcza czarnego dyma. kirownica rusza sie.

http://vaglog.pl/log_188052.html

Edytowane przez bozmek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...