Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podwyższone obroty z 650 na 950 bledy


Bubu05

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, samochod posiada modylacje tj. Ic fmic, wydech, wycięty dpf (programowo wyłączony) itd. Wszystko sprawuje sie wyśmienicie jeździ z pkt. A do B.

Tylko w ostatnim czasie stało sie juz norma ze po odpaleniu jest 650obr i nagle rosną do 950 o stoją, spalanie chyba takie samo? Nie kopci itd. Popiołem pod vcds przedchwila i mam 2 błędy jeden stary od wentylatora drugi 7900 od poduszki prawej silnika n145 (ostatnio wymienilem rozrusznik co ginalbie okazalao sie zla diagnoza poniewaz aku siadalo ;) , możliwe ze cos nie dopięli? Gdzie sie znajduje przewód do poduszki re. Poduszka.

Jakis pomysł. Z obrotami? Sprawdziłem na forum a5 podobny problem sle ktos miał zima, nie rozwiązali go .

Sorki za ww błędy pisze z tel.

Ps. Moc jest brak straty, modyfikacje (wszystko na raz) robione rok temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, samochod posiada modylacje tj. Ic fmic, wydech, wycięty dpf (programowo wyłączony) itd. Wszystko sprawuje sie wyśmienicie jeździ z pkt. A do B.

Tylko w ostatnim czasie stało sie juz norma ze po odpaleniu jest 650obr i nagle rosną do 950 o stoją, spalanie chyba takie samo? Nie kopci itd. Popiołem pod vcds przedchwila i mam 2 błędy jeden stary od wentylatora drugi 7900 od poduszki prawej silnika n145 (ostatnio wymienilem rozrusznik co ginalbie okazalao sie zla diagnoza poniewaz aku siadalo ;) , możliwe ze cos nie dopięli? Gdzie sie znajduje przewód do poduszki re. Poduszka.

Jakis pomysł. Z obrotami? Sprawdziłem na forum a5 podobny problem sle ktos miał zima, nie rozwiązali go .

Sorki za ww błędy pisze z tel.

Ps. Moc jest brak straty, modyfikacje (wszystko na raz) robione rok temu

Ja mam podobnie przy 2.0 TDI CAHA, z tym, że u mnie po jakimś czasie obroty spadają do normalnych, błędów zero, ASO sobie z tym nie poradziło (nawet przy podwyższonych obrotach błędów brak), inni też, odpuściłem i jeżdżę tak już od 3 lat, też jest program i DPF wycięty, ale z tego co pamiętam to działo się jeszcze przed programem co prawda sporadycznie. Gdybyś czegoś się dowiedział o przyczynie to daj znać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie dam za wygrana :) mistrz spada i jest ok, ale częściej jak jest zimno a miałem kiedys blad wentylatora chlodnicy 1 biegu, mam kupiony nowy regulator wiatraków wymienia mi na dniach i bede szedł po kolei, ma byc tip top ;)

Problem rozwiązany, zasniedziala sroba w skrzynce rozdzielczej (tam gdzie plusowa klema), problem znikł a auto pali jak nigdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wnikliwego sprawdzenia czujnika temperatury cieczy chłodzącej.

Po nocy porównaj Na VAG-u temperatury powietrza zasysanego, paliwa i cieczy chłodzącej.

Nie powinny się od siebie różnić o więcej niż kilka stopni.

Następnie pojeździj z podpiętym kompem ( najlepiej po wertepach) i obserwuj temp cieczy, czy nie wariuje, (powinna się w czasie rozgrzewania silnika w miarę liniowo podnosić aż do ok 90 st. C) :decayed:

Jak zauważysz jakieś odstępstwa od tego co opisałem, to ja na twoim miejscu zaczął bym od wymiany czujnika :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...