Kaliber Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam mam problem z audi a4 b5 1.8t Po długim postoju (12h) ciężko pali pierwsze próby odpalenia to stukanie prawdopodobnie rozrusznika, kiedy załapie i z bólem ospali obroty są poniżej 1k około 800-900. Po niedługiej jeździe zapala się kontrolka płynu chłodniczego, więc dolewam wody. Dodam jeszcze,że z wydechu po niedługim postoju wychodzi multum białego dymu oraz czuć spalany płyn chłodniczy a na korku do wlewu oleju jest taka kawowa maź... Czy to wszystko wskazuje na planowanie głowicy oraz wymianę uszczelki ?
danio8001 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 na pewno pali ci plyn kolego przy okazji jak już wyciągniesz głowicę to zobacz zawory
Kaliber Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Dzisiaj juł głowica idzie do planowania, a zawory do czyszczenia, Polecacie jakieś konkretne uszczelki ?
Kaliber Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Okazało się, że głowica ma dwie dziury ;/ łatać się raczej nie opłaca, także rozpoczynam poszukiwania nowej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się