Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Zacznę może od problemów jakie zauważyłem w swoim audi (a4 b6 1.8t AVJ):

Pierwszy auto nie zbiera się z dolnych obrotów(zaczyna się coś dziać dopiero przy 5 tys.)

Drugi tyka przekaźnik przy kierownicy (wk***iająca rzecz)

Ostatnio zakupiłem kabel diagnostyczny, gdyż założyłem instalację lpg i słyszałem że od instalacji często zapala się kontrolka check engine.

Po sczytaniu błędów i skasowaniu, zostały te które nie chcą się usunąć:

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Tuesday, 05 August 2014, 11:39:21.
Control Module Part Number: 8E0 909 518 N
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001
Software Coding: 0011581
Work Shop Code: WSC 32506
VCID: 3B09B4EF3A7D
4 Faults Found:
17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit (rozumiem że ten tyczy się zaworu regulacji ciśnienia od turbo?? dlatego auto nie przyspiesza z dolnych obrotów??)
P1548 - 004 - No Signal/Communication
18062 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1654 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent
17887 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1479 - 008 - Please Register/Activate
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
Dodam również że auto zaczęło dużo palić na lpg (16l w mieście przy spokojnej jeździe)
Jak sprawdzić który przekaźnik jest do wymiany i czy to ten zawór powoduje takie spalanie, jakie są ewentualne koszty naprawy??
Proszę o pomoc i wyrozumiałość. Jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanike itp .
z góry dzięki i pozdrawiam
Opublikowano

Tak pierwszy bład odpowiedzialny za brak mocy, to jest ten zaworek na rurze dolotowej do turbo zobacz czy wtyczka podłaczona, trzeci to problem z instalacja wspomagania układu hamulcowego, to auto w automacie? uzupełnij profil, ostatni to bład niskiej sprawnosci katalizatora, czyli albo zuzyty albo źle wyregulowana inst. gazowa tez go może powodowac.

Opublikowano

tak to auto w automacie multitronic.


profil uzupełniony ^_^

Opublikowano

Witam :)

Zacznę może od problemów jakie zauważyłem w swoim audi (a4 b6 1.8t AVJ):

Pierwszy auto nie zbiera się z dolnych obrotów(zaczyna się coś dziać dopiero przy 5 tys.)

Drugi tyka przekaźnik przy kierownicy (wk***iająca rzecz)

Ostatnio zakupiłem kabel diagnostyczny, gdyż założyłem instalację lpg i słyszałem że od instalacji często zapala się kontrolka check engine.

Po sczytaniu błędów i skasowaniu, zostały te które nie chcą się usunąć:

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Tuesday, 05 August 2014, 11:39:21.
Control Module Part Number: 8E0 909 518 N
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001
Software Coding: 0011581
Work Shop Code: WSC 32506
VCID: 3B09B4EF3A7D
4 Faults Found:
17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit (rozumiem że ten tyczy się zaworu regulacji ciśnienia od turbo?? dlatego auto nie przyspiesza z dolnych obrotów??)
P1548 - 004 - No Signal/Communication
18062 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1654 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent
17887 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1479 - 008 - Please Register/Activate
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
Dodam również że auto zaczęło dużo palić na lpg (16l w mieście przy spokojnej jeździe)
Jak sprawdzić który przekaźnik jest do wymiany i czy to ten zawór powoduje takie spalanie, jakie są ewentualne koszty naprawy??
Proszę o pomoc i wyrozumiałość. Jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanike itp .
z góry dzięki i pozdrawiam

pierwszy błąd

Zawór elektromagnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania, przerwa w ciągłości przewodu.

drugi błąd:

Zapisanego błędu nie należy interpretować jako usterki a jako informacje iż istotny (w sensie działania sterownika w którym został zapisany) błąd został zapisany w sterowniku zestawu wskaźników. Należy odczytać błędy w zestawie wskaźników, usunąć usterkę i dopiero wykasować pamięć błędów najpierw w zestawie wskaźników a następnie w sterowniku w którym był zapisany (np. sterownik silnika czy klimatyzacji)

trzeci błąd:

System podciśnienia hamulców, usterka mechaniczna.

czwarty bład:

Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne. za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona

Opublikowano

czy drugi błąd może wskazywać na to że licznik był cofany??


Problem ze spadkiem mocy rozwiązany :D auto wkońcu zbiera się tak jak powinno :) Przyczyną były przewody. Błąd kata od instalacji gazowej ... ale i tak w najbliższym czasie do wycięcia i DP :D dwa pozostałe błędy jeszcze do usunięcia.

Temat do zamknięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...