Skocz do zawartości

schabiak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O schabiak

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia schabiak

0

Reputacja

  1. pozdrowienia dla klubowicza a4 b6 czarny avant s-line na rejestracji OK ...... Przejeżdżałeś dzisiaj rano w stronę Gutkowa(w Olsztynie). Ja siedziałem na zatoczce i dostawałem mandat pozdr
  2. czy drugi błąd może wskazywać na to że licznik był cofany?? Problem ze spadkiem mocy rozwiązany auto wkońcu zbiera się tak jak powinno Przyczyną były przewody. Błąd kata od instalacji gazowej ... ale i tak w najbliższym czasie do wycięcia i DP dwa pozostałe błędy jeszcze do usunięcia. Temat do zamknięcia.
  3. tak to auto w automacie multitronic. profil uzupełniony
  4. Witam Zacznę może od problemów jakie zauważyłem w swoim audi (a4 b6 1.8t AVJ): Pierwszy auto nie zbiera się z dolnych obrotów(zaczyna się coś dziać dopiero przy 5 tys.) Drugi tyka przekaźnik przy kierownicy (wk***iająca rzecz) Ostatnio zakupiłem kabel diagnostyczny, gdyż założyłem instalację lpg i słyszałem że od instalacji często zapala się kontrolka check engine. Po sczytaniu błędów i skasowaniu, zostały te które nie chcą się usunąć: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 05 August 2014, 11:39:21. Control Module Part Number: 8E0 909 518 N Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001 Software Coding: 0011581 Work Shop Code: WSC 32506 VCID: 3B09B4EF3A7D 4 Faults Found: 17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit (rozumiem że ten tyczy się zaworu regulacji ciśnienia od turbo?? dlatego auto nie przyspiesza z dolnych obrotów??) P1548 - 004 - No Signal/Communication 18062 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1654 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent 17887 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1479 - 008 - Please Register/Activate 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Dodam również że auto zaczęło dużo palić na lpg (16l w mieście przy spokojnej jeździe) Jak sprawdzić który przekaźnik jest do wymiany i czy to ten zawór powoduje takie spalanie, jakie są ewentualne koszty naprawy?? Proszę o pomoc i wyrozumiałość. Jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanike itp . z góry dzięki i pozdrawiam
  5. schabiak

    Klepiące zawory

    Kolego coś się wyjaśniło z tym silnikiem?? u mnie tak samo się silnik zachowuje... niedawno był po wymianie kompletnego rozrządu i oleju.
  6. Kolego jaką instalacje gazową wstawiłeś?? i jaki koszt bo planuje do mojej wstawić też 1.8 T Gratki za furkę
  7. Dzięki za podpowiedź chciałem zorientować się po prostu czy czeka mnie potężny wydatek na naprawę :/ Autko stoi teraz na wymianie rozrządu, a potem zajmę się skrzynią Później napisze co wyszło
  8. Witam Mam problem ze skrzynią multitronic w moim Audi a4 b6 z 2002r. Mianowicie od pewnego czasu pokazuje serwis i wszystkie biegi świecą się na czerwono. Na zimnym silniku nic się nie dzieje, audi elegancko jeździ, rusza przyśpiesza bezproblemowo. Problem zaczyna się dziać jak silnik się nagrzeje. Przy ruszaniu jak odpuszczam hamulec, mam wrażenie jakby próbował szarpnąć i gaśnie. Aby ruszyć na rozgrzanym silniku trzeba pulsacyjnie naciskac na gaz wtedy jak by odpuszczał hamulec?? wrzucał bieg?? (do niedawna jeździłem manualem, proszę wybaczyć) i auto rusza. Dodam również że, na rozgrzanym już silniku szaleje wskazówka od temperatury. Na wstecznym też jest ok(na zimym i ciepłym). Co to może być ? silnik to 1.8 T (150PS) AVJ: FSD (IV.2001->VI.2002) skrzynia bez przekładni na S
×
×
  • Dodaj nową pozycję...