Dreger 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Witam Koledzy mam pytanie. Ponieważ prawdopodobnie zapiekają mi się kierownice w turbo i po przekroczeniu ok 2,8 tyś obr. wchodzi mi w tryb awaryjny, chciałbym zapytać czy do silnika o oznaczeniu AJM mogę założyć turbo z silnika AWX bez żadnych przeróbek? Czy też trzeba coś przerabiać? Czy ewentualna zmiana turbo wiąże się z pozytywnymi/negatywnymi konsekwencjami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Możesz założyć, jednakże będziesz potrzebował przejściówki (redukcji) od strony węża w kształcie S. Najlepiej po zmianie turbo na awx będzie zrobić soft. Seryjne turbawki afn/ajm/atj/avg/ahh dmuchają 0,9 bara. Turbina awx może bez większych problemów dmuchnąć 1,35 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Do AJM pasuje może jednomas ? Ktoś może ma taki setup, albo się orientuje czy da rady włożyć p&p ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się