Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rejestracja Auta Z Niemiec Po Najmniejszej Linii Oporu.


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Nadszedł dzień w którym jestem zmuszony przerejestrować auto. Macie jakieś rady od czego zacząć i jak to ugryźć żeby jak najmniej się najeździć i nastać w kolejkach? Jestem w temacie zielony kompletnie. Czy warto zacząć od zrobienia polskiego przeglądu a dopiero potem działać z akcyzą i skarbówką? Jakie dokumenty mieć ze sobą w danym miejscu żeby nie latać robić przelewy i kserówki stojąc od nowa w kolejkach itp. Podejmie się ktoś wytłumaczenia? Do tego jutro wstawię zdjęcie małego briefu żeby się upewnić czy auto na 100% jest wyrejestrowane w Niemczech. Nie mam do tego dokumenty tylko jakąś pieczątkę w briefie. Tablice rejestracyjne mam z napisem fake i z kółeczkiem (datą) ważności więc chyb auto zostało wymeldowane. Fotki papierów i tablic wstawię jutro. Z góry dzięki za pomoc.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze się upewnić ale chyba od kwietnia tego roku. Nie chce mieszać ale chyba tak. Była tam jakaś data z kwietniem 2014. I że wygasa w 2016? Niemiecki jest na 2 lata? Jutro zorbie zdjęcie każdego dokumentu. Musze coś cenzurować przed wrzuceniem zdjęć do sieci czy nie ma tam "niebezpiecznych" danych?

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na 2 lata. jak masz wiecej niz rok to taniej bedzie przetlumaczyc niemiecki tüv bo w polsce i tak ci wbija na rok. i pierwsze od czego zaczac to tlumacz : umowa kupna , brief maly duzy i tüv. puzniej urzad celny potem skarbowka i na koniec wydzial komunikacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach