Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB 16727 - Camshaft Position Sensor (G40)


VTG

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujący błąd

16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High
P0343 - 35-00 - -

Napięcie 1 masa i 3 plus mam równo 5V,

na 1 -2 mam koło 7V. Jak sprawdzić czy czujnik położenia wałka jest uszkodzony?

A może sprawdzić ciągłość przewodów do sterownika? 1 i 3 chyba jest ciągłe bo jest napięcie 5V. 2 to na pewno sygnał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na jakieś zwarcie.

Aby sprawdzić taki czujnik potrzeba jakiś magnes i po przyłożeniu powinno być napięcie około 5V, bez magnesu 0V

Może to Ci pomoże

http://www.youtube.com/watch?v=W_OBB30qbx0

Czy auto ciężko się wkręca na wyższe obroty?

Miałem tak w A3, po wymianie nie ten silnik

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obroty idzie idealnie, odpala za 2 razem przez ten G40.

Na wtyczce idącej do niego są piny 1 2 3. 3 to masa(ground) 1 to + i tu jest 5V i po zapłonie i bez zapłonu.

Ale pomiędzy 3 i 2 pojawia się 10,81V i tak samo czy zapłon włączony czy nie. O co chodzi?

na wtyczce pomiędzy 3 i 2 nie powinno być napięcia bo przychodzi impuls

Edytowane przez VTG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakieś zwarcie w przewodach.Na odpiętej wtyczce mierzyłeś czy z czujnikiem?

Taki czujnik?

czujnik-pozycji-walka-rozrzadu-meyle.jpg

Schemat

Schematnr9_zps27872f15.jpg

Osobiście nie mierzyłem napięć na takim czujniku, ale może jest sterowanie masą a nie plusem, tzn jak czujnik działa to zwiera z masą i wtedy może być napięcie na pinie nr.2 .

Jednak chyba sterowanie jest plusem, bo jest błąd o wysokim sygnale

Musiałbym sprawdzić u siebie

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napięcie na wtyczce zasilania ale dziwne że ciągle jest tam 5V czy zapłon włączony czy nie. A na pinach środkowym i prawym skrajnym mam 10,81V?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wolnym czasie sprawdzę u siebie i podam jakie mam napięcia

Sprawdzałeś czy nie ma wilgoci w skrzynce ECU

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione, po czyszczeniu G40 palił za 1 razem ale był Implaussible signal intermitent. Po wymianie czujnika chodzi idealnie. Napięcie 2-3 jest mylące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...