Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Adaptacja przepustnicy w Audi A4 B5 1.8T AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 godzin temu, Dev napisał:

na ile wtyczek masz ECU ?

jeżeli na 5 to nie

Ecu? Sory Ale nie jestem zbyt ogarnięty w tych tematach 

Opublikowano
45 minut temu, Faded97 napisał:

Ecu? Sory Ale nie jestem zbyt ogarnięty w tych tematach 

sprawdź na ile wtyczek jest sterownik silnika (ECU) w Twoim samochodzie

Opublikowano

Ma ktoś do sprzedania przepustnice do 1.8t aeb sedan 97r ?

Opublikowano
1 godzinę temu, Faded97 napisał:

Ma ktoś do sprzedania przepustnice do 1.8t aeb sedan 97r ?

Daj nr tej przepustnicy

Opublikowano

Wyciagnalem przepustnice, wyczyscilem ją, odpialem kleme minus z aku, założyłem wszystko, przekrecam kluczyk, słychać dźwięk z przepustnicy , ustal, przekrecilem raz jeszcze i odpalam A tu terepie trochę autem i silnikiem, co jest ?

Opublikowano

Nr przepustnicy 058 133 063 M

Opublikowano
23 minuty temu, Faded97 napisał:

Wyciagnalem przepustnice, wyczyscilem ją, odpialem kleme minus z aku, założyłem wszystko, przekrecam kluczyk, słychać dźwięk z przepustnicy , ustal, przekrecilem raz jeszcze i odpalam A tu terepie trochę autem i silnikiem, co jest ?

Już naprawione, przyjadę się po czyszczeniu Ale wątpię że będzie miał moc

Opublikowano (edytowane)

Witam. Miesiąc temu a moim A4 regenerowałem turbine ponieważ mechanik który poprzednio ją montował po regeneracji w lipcu 2024 zostawił opaske metalową w dolocie która narobiła szkód min. w turbinie, została przez nią pocięta i wypluta do intercoolera. Zregenerowano turbine, wyczyszczono dolot, wymieniono intercooler i wymieniono olej i filtry. Po przejechaniu max 700km zaczęły wariować obroty: po wciśnięciu sprzęgła zamiast spadać rosły do ok. 2000 i spadały do 1000 i tak non stop, lub utrzymuja się na poziomie prawie 2tys obrotów. Nadmienie, że przepustnica też jest nowa. Wymieniona w lipcu 2024. Zaprowadziłem do mechanika stwierdzili ze coś z przepustnicą bo nie można adaptacji zrobic. Kupiłem nową zamontowali, oddali auto. Po dwóch dniach od wymiany przepustnicy po wciśnięciu sprzęgła zamiast spadać obroty rosły do ok. 2000 i spadały do 1000 i tak non stop, lub utrzymywały się na poziomie ok. 1.5tys obrotów, po przegazowaniu było dobrze trzymał ok 700obr/min, ale po kilku wciśnięciach sprzęgła znowu to samo. Auto spowrotem na warsztat w którym stwierdzili ze nie ma błędów, przepustnica jest zaadoptowana. Jeździli na zimnym i na ciepłym i twierdzą ze usterka się nie powtarza i nie wiedzą czym to było spowodowane.

Kazali odebrać auto i obserwować i jak sie powtorzy żeby w trakcie usterki do nich zajechac. Ręce opadają. Może ktoś coś doradzi sensownego. Czy ten patent z przesunięciem szczotki coś tu zmieni?

Edytowane przez Wysooky
Opublikowano

dziadowska podjebka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...