Faded97 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 19 godzin temu, Dev napisał: na ile wtyczek masz ECU ? jeżeli na 5 to nie Ecu? Sory Ale nie jestem zbyt ogarnięty w tych tematach
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 45 minut temu, Faded97 napisał: Ecu? Sory Ale nie jestem zbyt ogarnięty w tych tematach sprawdź na ile wtyczek jest sterownik silnika (ECU) w Twoim samochodzie
Faded97 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Ma ktoś do sprzedania przepustnice do 1.8t aeb sedan 97r ?
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 1 godzinę temu, Faded97 napisał: Ma ktoś do sprzedania przepustnice do 1.8t aeb sedan 97r ? Daj nr tej przepustnicy
Faded97 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Wyciagnalem przepustnice, wyczyscilem ją, odpialem kleme minus z aku, założyłem wszystko, przekrecam kluczyk, słychać dźwięk z przepustnicy , ustal, przekrecilem raz jeszcze i odpalam A tu terepie trochę autem i silnikiem, co jest ?
Faded97 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 23 minuty temu, Faded97 napisał: Wyciagnalem przepustnice, wyczyscilem ją, odpialem kleme minus z aku, założyłem wszystko, przekrecam kluczyk, słychać dźwięk z przepustnicy , ustal, przekrecilem raz jeszcze i odpalam A tu terepie trochę autem i silnikiem, co jest ? Już naprawione, przyjadę się po czyszczeniu Ale wątpię że będzie miał moc
Wysooky Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia (edytowane) Witam. Miesiąc temu a moim A4 regenerowałem turbine ponieważ mechanik który poprzednio ją montował po regeneracji w lipcu 2024 zostawił opaske metalową w dolocie która narobiła szkód min. w turbinie, została przez nią pocięta i wypluta do intercoolera. Zregenerowano turbine, wyczyszczono dolot, wymieniono intercooler i wymieniono olej i filtry. Po przejechaniu max 700km zaczęły wariować obroty: po wciśnięciu sprzęgła zamiast spadać rosły do ok. 2000 i spadały do 1000 i tak non stop, lub utrzymuja się na poziomie prawie 2tys obrotów. Nadmienie, że przepustnica też jest nowa. Wymieniona w lipcu 2024. Zaprowadziłem do mechanika stwierdzili ze coś z przepustnicą bo nie można adaptacji zrobic. Kupiłem nową zamontowali, oddali auto. Po dwóch dniach od wymiany przepustnicy po wciśnięciu sprzęgła zamiast spadać obroty rosły do ok. 2000 i spadały do 1000 i tak non stop, lub utrzymywały się na poziomie ok. 1.5tys obrotów, po przegazowaniu było dobrze trzymał ok 700obr/min, ale po kilku wciśnięciach sprzęgła znowu to samo. Auto spowrotem na warsztat w którym stwierdzili ze nie ma błędów, przepustnica jest zaadoptowana. Jeździli na zimnym i na ciepłym i twierdzą ze usterka się nie powtarza i nie wiedzą czym to było spowodowane. Kazali odebrać auto i obserwować i jak sie powtorzy żeby w trakcie usterki do nich zajechac. Ręce opadają. Może ktoś coś doradzi sensownego. Czy ten patent z przesunięciem szczotki coś tu zmieni? Edytowane 30 Stycznia przez Wysooky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się