Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ubywa płynu chłodniczego a3 bmm 8v


gumis020

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie pytanie do Was ubywa płyn w a3 kolegi bmm 8v czy ktoś spotkał się z was aby w tym silniku pekała głowica?auto mechanik oglądnął żadnych nie szczelności na wężach nie widzi

płyn czysty jego mechanik twierdzi że chłodniczka spalin ok bo auto nie dymi a przy uszczelce nigdzie nie widzi mokrej części jutro ma ściągac głowice i dawać ja do sprawdzenia,jest sens odlączać chłodniczkę spalin aby się przekonać czy ona nie jest gdzieś peknięta podobno z zewnątrz cała sucha.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy nie kapie na wydech. Może kąpać z trójnika i będzie odparowywać tak że nic nie będzie widać. Żadnych plam a płynu brakuje. Miałem taką sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybki ten machanik nie kopci a czapke juz rwie...oby sie nie okazało ze po złozeniu nadl bedzie problem....

sprawdzał układ na szczelnosc metodą ciśnieniową jak równiez metoda na zawartość CO2 w ukł.chłodzenia...?? zrzócic czape to żaden problem. ja mam w prawdzie inny silnik ale u siebie tez miałem wyciek- wszedzie sucho a płynu ubywa...-co jest...?? niestety zgrzał sie oring gumowy uszczelniajacy króciec wodny z tyłu głowicy - podciekało-woda odparowywała momentalnie pozostawał tylko suchy osad po koncetracie - nie widziałem tego -ale wymacałem nawet na skrzynie nie kapało nic suchy motor i wzystko jak piepsz.

po za tym piszesz ubywa płynu - jak wiele...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tez mi się wydaje że szybki jest do zrzucenia,chyba nie robił testów na sprawdzenie co2

było na lekko ponad max i zrobione była autem na mocnym gazowaniu gdzieś może ze 15-20 km i zaświeciła się kontorlka mało płynu,ok

jak głowica będzie ok a będzie ubywało płynu z nową uszczelką to podpowiem mu to co propnujecie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze zapalila sie kontrolka nie znaczy ze plyn zostal "wypity", mogl zostac wepchniety w uklad. Po takiej jezdzie odkreccie powoli korek i sprawdzcie czy poziom plynu sie podnosi.

Dodatkowo:

- dziala ogrzewanie?

- weze robia sie bardzo twarde?

- pojawiaja sie pecherzyki powietrza w rurce od powrotu plynu w zbiorniku wyrownawczym?

Co do testerow do w przypadku malego przedmuchu, tester na obecnosc CO2 moze nic nie pokazac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...