Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Eric Draven's A4 B8 2.0 CAGA 176PS


edraven

Rekomendowane odpowiedzi

Wykres

hc9e97gr.jpg

I fota z hamowni :)

s8ns45g9.jpg

Uprzedzam pytania, nie jest to hamownia MAHA czy coś podobnego tylko liczona i budowana od podstaw przez kolegę w Koszalinie ;)

Wykresy są różne bo testowaliśmy różne warianty zrobienia tego softu stanęło jednak na standardowej metodzie czyli dzwignięcie ciśnienia na turbo, dawki, limitery dymienia, momentu i parę innych parametrów. Właściwy wykres po sofcie to ten oczywiście z największymi wartościami, a przed modem ten z najniższymi.

Przed mapowaniem hamownia wypluła 144KM i 330Nm

Po mapowaniu 176KM i 412Nm

up

Wpadły mi dosyć okazyjnie graty do PDC na przód i tył więc niedługo będzie rezanko ;) O ile graty przyjdą ;) Przy okazji dorezamy czujnik światła, deszczu i włącznik świateł i będzie Comming Home leaving home :] A w planie jeszcze qq1 w wersji custom bez wpinania do MCE bo moje nie ogarnia tematu

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy testowałeś swojego na V max, ale mój przy tej mocy więcej jak 235 nie poszedł, ale za to przyspieszenie miodzio :] Niuton robi robote! ;)

Jak przyjdzie czas na charatanie DPF to popracujemy nad rozciągnięciem krzywej momentu.

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niuton trzeba zrobić z głową to tak, bo może być w przyszłości problem z turbo,ale u ciebie nie jest tak aż wygórowany :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...