Kowal11 0 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Witam ostatnio dorwałem sie do interfejsu i postanowiłem zrobić logi. Pacjentem jest A4 B5 1.9 TDI 1Z Samochód jest po chipie tzw. gotowcu nie jakis box. Mam kontakt z gościem co mi to robił i może pozmieniać jakieś wartości. Dodam że samochód troszkę kopci przy pełnym bucie, powiedział bym że taki słodki dymek jak na diesla przystało Kata jeszcze posiadam i niezaślepionego EGR i do tego zasyfiony ssacy, chociaż ostatnio trochę go przedmuchałem. Edytowane 8 Września 2014 przez Kowal11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Zrob porzadnie logi od 1500 do 4200 obr Kopci bo kolektor zawalony i egr do tego. Z tego co widac to wszystko jest ok. Jakie masz ustawione doładowanie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Jakie masz ustawione doładowanie?? przeicez widac to na logach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal11 0 Opublikowano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Jak wyczyszcze kolektor i zaślepie egr to dopiero zrobie nowe. Ale tak to wszystko jest ok? Program jest w porządku czy należy coś w nim zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 jeżeli chcesz liczyć na wmiare przydatną pomoc rób wyłacznie logi pojedynczo sktóć ciegło gruszki turbiny powiedzmy z 5 zwojów gwintu i wykonaj 011d powiedz czipowcowi by poprawił mape dymienia i doładowanie filtr powietrza, siateczki przepływki, IC, kolektor ssący i wloty w głowicy do ogarnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal11 0 Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Niestety kolektora nie wyczyszcze poddałem sie przy odkręcaniu nie mam tam miejsca by tam dojść i przy metalowej osłonie metalowej pomiędzy kolektorem a turbo jedna śruba sie obrobiła i d*pa.. Filtr powietrza mam do wymiany i tak A co do programu może być jak narazie? Pomiewarz po zimie na następny sezon mam plan wymienić wtryski na większe i wtedy wysłać komputer do remapu a teraz bym musiał wysyłać i kombinować. Czy oprócz dymu nie będzie jakiś skutków ubocznych dla silnika? Co do logów zrobię najprawdopodobniej pod koniec tyg. Czym wyczyścić siateczke przepływki? Wyglądała na czystą jak patrzyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 korekta oszałamiającej poprawy nie da tylko pełen potencjał został by wykorzystany, zrobisz logi to ci powiem czy warto teraz się z tym bawić teraz nie ma prawa nic dymić czymś co dobrze odtłuszcza, najlepsza jest wanienka ultradźwiękowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się