Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

BPW - regulacja pompowtryskiwaczy. skrzynia biegów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć o jaki kąt trzeba odkręcić pompwtryskiwacze w silniku o oznaczeniu BPW 140KM.?

i drugie pytanie. mam problem ze skrzynią jak pada deszcz, albo pod myjni skrzynia biegów ciężko chodzi, również "na luzie" <---->

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

We wszystkich 2.0tdi 180stp

Co do skrzyni -może gdzieś jest zrobiony otwór w półce(ścianie grodziowej) gdzie woda zlatuke np na polączenie silnika ze skrzynią i dostaje sie woda do sprzęgla.

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Jeszcze jedno pytanie. Czy wymienia się tylko tą śrubę regulacyjną? Czy wszystkie bo jedni mówia, że wszystkie należy a w ASO jak dzwoniłem to mówili, że tylko ta regulacyjna jest jednorazowego użytku.

Opublikowano

Regulacyjnej nie zmieniałem ani razu jedynie należy wymienic śruby mocujące pd i walki sterujące pd,ale zazwyczaj składa się ponownie na te same nawet kilka krotnie.

Opublikowano

a mógłbym prosić jeszcze dla pewności odległości, od krąwędzi głowicy dla tego BPW. ?

Opublikowano (edytowane)

Cylinder Odległość
1cyl. 333.0 +/-0,8mm
2cyl. 245.0 +/-0.8 mm
3cyl. 153.6 +/-0.8 mm
4cyl. 65.6 +/-0.8 mm

Śruby wtryskiwaczy: 12Nm + 3/4 obrotu
Śruby wałka z dźwigniami: 20Nm + 1/4 obrotu

w razie czego:

http://www.auditimes.pl/topic/1069-pompowtryski/

Edytowane przez SotoM
Opublikowano (edytowane)

Super wielkie dzięki. :) To na 1000% jest do 2.0 TDI 140KM BPW Audi A4 B7. Sorry, że tak dopytuje ale nie chcę zje.ba.c czegoś. Bo w tym aucie wszystko już wymieniałem. :D Znaczy ja tylko płaciłem :(

Edytowane przez Delfin32
Opublikowano

2.0 to rozwiercony 1.9.

To może napisz co z autem sie dzieje...może coś poradzimy.

Opublikowano

Posiadam AUDI 2005r. Mam je 4 lata. przebieg 360 000KM. BPW. 2 lata temu i 110 000 KM temu wymieniony został: - silnik, - pompa olejowa (zmodyfikowana), - pompowtryski, - turbo, - usuniety i wyprogramowany DPF. wszystko ładnie chulało. ostatnio wymieniłem dwumas, komplet ze sprzęgłem i rozrząd, i sprężarkę klimatyzacji. czyli mam praktycznie wszystko wymienione...

i otóż teraz jak spadły temperatury delikatnie to miałem, problem przy odpalaniu: trząsło budo, delikatnie kopciło na biało-niebiesko, i głośna praca. Wystarczyło, że przejechałem 50/100m juz się normowało. Po dwóch minutach już miare normalnie. czuję spadek mocy (może nie wielki ale jak się robi autem 6000km miesiecznie to się wyczuje i takie coś).

Pierwsze co to pomyślałem świece. Wyminiłem świece, siedziały jeszcze orgiginalne ze znacznkiem VW więc pewnie od nowści miały czarny nalot z białym delikatnie. I akumulator odrazu wymieniłem bo tez był stary.

No i jakby odpalanie teraz lepsze jest. (Może dlatego że temperatury się poprawiły) Mniej trzęsie, spalanie paliwa spadło ale nie jest idalnie. Moc się nie zmieniła.Czyli dalej słabszy. I kupiłem zestaw uszczelek i tą śrubę z erling. Kupiłem klucz dynamometryczny, ta suwmiarkę, ten licznik zegarowy i zamierzam w weekend wymienić te uszczelki. Może jakieś pomysły co jeszcze przy okazji zrobić?

Opublikowano

A jaką masz synchronizację rozrządu?

Egr też masz wyłączony lub zaślepiony?

Opublikowano

A jaką masz synchronizację rozrządu?

Egr też masz wyłączony lub zaślepiony?

Nie mogę sprawdzić narazie bo czekam na nowy kabel.

O EGR nic mi nie wiadomo.

Wszystko przez 110 000 km chulało dobrze.

Opublikowano (edytowane)

A widzisz..może być ze egr coś kuleje...zrób zaślepke i wlóż ją miedzy rurę egru a egr-zaślep dopływ spalin do egru i testuj

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Jutro sprawdze. Teoretycznie zaden blad nie wyskakiwal. Ale pamietam jak jezdzilem tydzien bez dpf ale bez wyprogramowania to mi przepustnica padla. No i musialem wymienic.

Opublikowano

Elektronicznie egr może być sprawny ale mechanicznie może coś mu być-nie domyka się,zatarty lub w pełni sie nie otwiera.

Opublikowano

Dzięki za sugestie z EGR. Faktycznie EGR nie był w najlepszym satnie. Wyczyściłem go dokładnie. Ta rure co do niego idzie i odrazu przepustnice (chociaż ta była w dobrym stanie). Pytanie w jakim stanie może być cały kolektor na złączeniu z silnikiem.

Zdjęcie tutaj:

http://nutrition-store.de/20140913_112619.jpg

Rozrządu nie mogę sprawdzić ponieważ Interfejs doszedł ale wała chyba dostałem. Bo nie łączy na XP na WIN7. Wszystki zrobione porty zmienione. Eh...

http://allegro.pl/wielofunkcyjny-interfejs-diagnostyczny-audi-i4535996655.html w razie czego podaje skąd kupowałem.

20140913_112619.jpg

Opublikowano

Wyczysciłeś dokladnie tą ośke i grzybek jak rowniez jego gniazdo to ze on ma oklejone tym weglem scianki to nic-najwazniejsze jest to co w/w.

Zaslep doplyw spalin do niego i potestuj fure.

Opublikowano (edytowane)

EGR sprawny całkowicie.

Sprawdziłem KTSem BOSCH:

Pompki

1. -0,49,

2. 0,50,

3. -0,49,

4 0,50

Korekcja wałka rozrządu: -3,9

Nie wiem czy to dobre wyniki czy słabe.

Edytowane przez Delfin32
Opublikowano (edytowane)

syncgronizacja zbyt wczesna. daj wałek rozrzadu 1mm w lewo tak jak pisałem najlepiej zakres sunchronizacji od 0,0 do -1,5

prosze instrukcje - http://www.zagazuj.pl/dane/Ustawianie%20kata%20synchronizacji%20PD%20Pompo%20wtryski.pdf

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Dzięki. Wiszę Ci dobra krate piwka ;) Rozrząd ustawiony wszystko już chodzi ok. Narazie te pompki, uszczelki zostawię.

Z komputera wynika, że mam nie doładowane turbo. w weekend chciałbym wyczyścić cały układ dolotowy (po tym co zobaczyłem w egr ) i wymienić

przewody podciśnienia oraz ten tłumik ponieważ jest cały "zaolejony". Co muszę kupić z uszczelek, itd żeby jak rozkręce nie było wtopy?

i czy może orientujesz się czy to będzie dobre? Bo narazie nie mam możliwości rozkręcenia i sprawdzenia numerów na moim "tłumiku"

http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-tlumik-audi-a4-a5-q5-2-0tdi-i4612290361.html

Opublikowano

Czyszczenie dolotu nie ma sensu bo po kilku km bedzie wyglądał tak samo.

Watpie aby elektrozawór był uszkodzony.

Czy w twoim silniku jest podciśnienie podłączone do pokrywy wałka rozrządu-jeśli tak to tylko ztamtad moze dostać sie olej do podciśnienia... Powód- niedrożna odma lub niewpełni dróżna i nadmgar par olejowych wyżucane jest w podciśnienie...?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...