Delfin32 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Witam, Chciałbym się dowiedzieć o jaki kąt trzeba odkręcić pompwtryskiwacze w silniku o oznaczeniu BPW 140KM.? i drugie pytanie. mam problem ze skrzynią jak pada deszcz, albo pod myjni skrzynia biegów ciężko chodzi, również "na luzie" <----> Pozdrawiam
SotoM Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) We wszystkich 2.0tdi 180stp Co do skrzyni -może gdzieś jest zrobiony otwór w półce(ścianie grodziowej) gdzie woda zlatuke np na polączenie silnika ze skrzynią i dostaje sie woda do sprzęgla. Edytowane 8 Września 2014 przez SotoM
Delfin32 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie. Czy wymienia się tylko tą śrubę regulacyjną? Czy wszystkie bo jedni mówia, że wszystkie należy a w ASO jak dzwoniłem to mówili, że tylko ta regulacyjna jest jednorazowego użytku.
SotoM Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Regulacyjnej nie zmieniałem ani razu jedynie należy wymienic śruby mocujące pd i walki sterujące pd,ale zazwyczaj składa się ponownie na te same nawet kilka krotnie.
Delfin32 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 a mógłbym prosić jeszcze dla pewności odległości, od krąwędzi głowicy dla tego BPW. ?
SotoM Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) Cylinder Odległość1cyl. 333.0 +/-0,8mm2cyl. 245.0 +/-0.8 mm3cyl. 153.6 +/-0.8 mm4cyl. 65.6 +/-0.8 mm Śruby wtryskiwaczy: 12Nm + 3/4 obrotuŚruby wałka z dźwigniami: 20Nm + 1/4 obrotu w razie czego: http://www.auditimes.pl/topic/1069-pompowtryski/ Edytowane 10 Września 2014 przez SotoM
Delfin32 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) Super wielkie dzięki. To na 1000% jest do 2.0 TDI 140KM BPW Audi A4 B7. Sorry, że tak dopytuje ale nie chcę zje.ba.c czegoś. Bo w tym aucie wszystko już wymieniałem. Znaczy ja tylko płaciłem Edytowane 11 Września 2014 przez Delfin32
SotoM Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 2.0 to rozwiercony 1.9. To może napisz co z autem sie dzieje...może coś poradzimy.
Delfin32 Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Posiadam AUDI 2005r. Mam je 4 lata. przebieg 360 000KM. BPW. 2 lata temu i 110 000 KM temu wymieniony został: - silnik, - pompa olejowa (zmodyfikowana), - pompowtryski, - turbo, - usuniety i wyprogramowany DPF. wszystko ładnie chulało. ostatnio wymieniłem dwumas, komplet ze sprzęgłem i rozrząd, i sprężarkę klimatyzacji. czyli mam praktycznie wszystko wymienione... i otóż teraz jak spadły temperatury delikatnie to miałem, problem przy odpalaniu: trząsło budo, delikatnie kopciło na biało-niebiesko, i głośna praca. Wystarczyło, że przejechałem 50/100m juz się normowało. Po dwóch minutach już miare normalnie. czuję spadek mocy (może nie wielki ale jak się robi autem 6000km miesiecznie to się wyczuje i takie coś). Pierwsze co to pomyślałem świece. Wyminiłem świece, siedziały jeszcze orgiginalne ze znacznkiem VW więc pewnie od nowści miały czarny nalot z białym delikatnie. I akumulator odrazu wymieniłem bo tez był stary. No i jakby odpalanie teraz lepsze jest. (Może dlatego że temperatury się poprawiły) Mniej trzęsie, spalanie paliwa spadło ale nie jest idalnie. Moc się nie zmieniła.Czyli dalej słabszy. I kupiłem zestaw uszczelek i tą śrubę z erling. Kupiłem klucz dynamometryczny, ta suwmiarkę, ten licznik zegarowy i zamierzam w weekend wymienić te uszczelki. Może jakieś pomysły co jeszcze przy okazji zrobić?
SotoM Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 A jaką masz synchronizację rozrządu? Egr też masz wyłączony lub zaślepiony?
Delfin32 Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 A jaką masz synchronizację rozrządu? Egr też masz wyłączony lub zaślepiony? Nie mogę sprawdzić narazie bo czekam na nowy kabel. O EGR nic mi nie wiadomo. Wszystko przez 110 000 km chulało dobrze.
SotoM Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) A widzisz..może być ze egr coś kuleje...zrób zaślepke i wlóż ją miedzy rurę egru a egr-zaślep dopływ spalin do egru i testuj Edytowane 12 Września 2014 przez SotoM
Delfin32 Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Jutro sprawdze. Teoretycznie zaden blad nie wyskakiwal. Ale pamietam jak jezdzilem tydzien bez dpf ale bez wyprogramowania to mi przepustnica padla. No i musialem wymienic.
SotoM Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Elektronicznie egr może być sprawny ale mechanicznie może coś mu być-nie domyka się,zatarty lub w pełni sie nie otwiera.
Delfin32 Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Dzięki za sugestie z EGR. Faktycznie EGR nie był w najlepszym satnie. Wyczyściłem go dokładnie. Ta rure co do niego idzie i odrazu przepustnice (chociaż ta była w dobrym stanie). Pytanie w jakim stanie może być cały kolektor na złączeniu z silnikiem. Zdjęcie tutaj: http://nutrition-store.de/20140913_112619.jpg Rozrządu nie mogę sprawdzić ponieważ Interfejs doszedł ale wała chyba dostałem. Bo nie łączy na XP na WIN7. Wszystki zrobione porty zmienione. Eh... http://allegro.pl/wielofunkcyjny-interfejs-diagnostyczny-audi-i4535996655.html w razie czego podaje skąd kupowałem.
SotoM Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Wyczysciłeś dokladnie tą ośke i grzybek jak rowniez jego gniazdo to ze on ma oklejone tym weglem scianki to nic-najwazniejsze jest to co w/w. Zaslep doplyw spalin do niego i potestuj fure.
Delfin32 Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) EGR sprawny całkowicie. Sprawdziłem KTSem BOSCH: Pompki 1. -0,49, 2. 0,50, 3. -0,49, 4 0,50 Korekcja wałka rozrządu: -3,9 Nie wiem czy to dobre wyniki czy słabe. Edytowane 15 Września 2014 przez Delfin32
SotoM Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) syncgronizacja zbyt wczesna. daj wałek rozrzadu 1mm w lewo tak jak pisałem najlepiej zakres sunchronizacji od 0,0 do -1,5 prosze instrukcje - http://www.zagazuj.pl/dane/Ustawianie%20kata%20synchronizacji%20PD%20Pompo%20wtryski.pdf Edytowane 15 Września 2014 przez SotoM
Delfin32 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 Dzięki. Wiszę Ci dobra krate piwka Rozrząd ustawiony wszystko już chodzi ok. Narazie te pompki, uszczelki zostawię. Z komputera wynika, że mam nie doładowane turbo. w weekend chciałbym wyczyścić cały układ dolotowy (po tym co zobaczyłem w egr ) i wymienić przewody podciśnienia oraz ten tłumik ponieważ jest cały "zaolejony". Co muszę kupić z uszczelek, itd żeby jak rozkręce nie było wtopy? i czy może orientujesz się czy to będzie dobre? Bo narazie nie mam możliwości rozkręcenia i sprawdzenia numerów na moim "tłumiku" http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-tlumik-audi-a4-a5-q5-2-0tdi-i4612290361.html
SotoM Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Czyszczenie dolotu nie ma sensu bo po kilku km bedzie wyglądał tak samo. Watpie aby elektrozawór był uszkodzony. Czy w twoim silniku jest podciśnienie podłączone do pokrywy wałka rozrządu-jeśli tak to tylko ztamtad moze dostać sie olej do podciśnienia... Powód- niedrożna odma lub niewpełni dróżna i nadmgar par olejowych wyżucane jest w podciśnienie...?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się