Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AJM klimatronik róznica temperatur


arek199pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam oto taki problem na kanale 51 po rozgrzaniu trzyma pieknie 90 stopni a na 49 77-90 stopni. Macie pomysl co z tym zrobic który czujnik jest na 49 kanale

Edytowane przez arek199pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał 49 pokazuje temperaturę z podwójnego czujnika temperatury, to co na zegarach, zaś kanał 51 to jest jakaś wartość porównywalna-wzorcowa (w sumie ciężko się dowiedzieć czy to prawda bo nigdzie nie znalazłem jednoznacznej i pewnej odp.). Włącz sobie zapłon i włącz ten kanał za zobaczysz, że po jakimś czasie pojawi się 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok ale jak mam na 51 po 5km 90c a na 49 70c to wina leży w termostacie? Bo czasami w mieście na 49 mam 87-90c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem, czasami masz po 5km 70 a czasami 90? Mógłbyś sprecyzować problem? Bo nic w tym dziwnego, jakbyś porównywał to przy różnych temperaturach zewnętrznych. Dla przykładu ja to 90 po 5km mam chyba tylko jak na dworze jest +30 stopni :) Na kanał 51 nie patrz bo on nic nie wnosi do tematu.

Na forum masz temat jak zdiagnozować i termostat i czujnik temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dziale Diagnostyka masz temat jak zdiagnozować czujnik G2/62 i termostat bo zapewne jedno z nich szwankuje. Będziesz potrzebował VAG-COM'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo to przeważnie nie ma potrzeby jakoś specjalnie odpowietrzać, nie mniej istnieje taka możliwość przez zsunięcie (jak dobrze pamiętam lewego - patrząc na nie) węża do nagrzewnicy, aż do miejsca gdzie znajduje się na wężu otworek odpowietrzający, tak aby otworek było poza króćcem od nagrzewnicy - lecz nie ściągając węża całkowicie - i poczekać, aż zacznie lecieć płyn. Teoretycznie należy unieść zbiornik wyrównawczy powyżej poziomu nagrzewnicy, nie mniej ja uruchamiam silnik na chwile i do tej pory działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z otworkiem i zbiorniczkiem to jest wersja książkowa tyle, że zamiast odkręcać zbiorniczek i go unosić powinno się mieć specjalny tool wkręcany zamiast korka pozwalający na zwiększenie poziomu ponad nagrzewnicę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...