Skocz do zawartości
IGNOROWANY

łapanie błedów nie mozna odpalic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam taki problem z moim audi 1.6 b+G (sekwencja) kodu silnika nie znam ;p

od pewnego czasu robi mi sie taka zwariowana rzecz mianowicie czesciej na zimnym silniku ale na cieplym tez sie zdarza ... gdy probuje go odpalic raz odpali dobrze a raz na kiedys mu odwali i gdy juz go odpale zaczynaja sie zapalac sie prawie wszystkie kontrolki (nie powiem wam dokladnie jakie bo nie pamietam) jest sygnal dzwiekowy do tego (pisk) i auto gasnie jak by mu odcial doplyw paliwa ... gdy probuje sie go odpalic (hehlac) to nie moze zaskoczyc i wali w tlumnik jak by sie zaplon przestawil ... ale po odczekaniu ok 30 min albo hehlaniu go non stop zaskoczy i jest juz dobrze ... wczoraj znowu tak mi sie zrobilo odpalilem go i juz obroty zaczely spadac auto zaczelo gasnac ale wcisnalem gaz do spodu zaczal telepotac jak by chcial ruszyc na 5 biegu xD ale nie zgasl.. a gdy po paru sekundach auto przelaczylo sie na gaz wskoczyl normalnie na obroty i gdyby nigdy nic sie nie stalo ... co to moze byc ?? czesto tak sie nie robi ale sie robi ... co moge poradzic ??

Opublikowano

Podepnij vaga i sprawdź jakie ma błędy.Przyczyn może być wiele , dlatego najpierw vag.

Opublikowano

w tym problem ze byl podpinany i zadnych bledow nie ma ..


ktos cos ??

Opublikowano

Wykonaj test zegarów. Może coś wyjdzie. Po objawach jakie opisujesz stwierdzam że musisz mieć błędy, niema bata. Szukaj lub zleć komuś innemu.

Opublikowano

sprawdzalem ja i znajomy z warsztatu na swoim sprzecie i nic ... dzisiaj wyczailem ze nie kiedy diody jak przekrece zaplon sie zarza a nei swieca ale nie wszystkie ... moze to byc przyczyna stacyjki ? wypalenie pinow czy cos??

Opublikowano

A jak poruszasz kluczykiem to kontrolki co na to.? Przygasają ,świecą mocno???

Opublikowano

znaczy jak poruszam ?? glebiej czy cos ? czy na boki ? musze jeszcze dokladnie to sprawdzic ale raczej bez zmian ... dopiero jak wroce kluczyk i od nowa zaplon wlacze jest ok

Opublikowano

W Audi 80 świecące kontrolki i sygnał dźwiękowy po odpaleniu miałem jak źle zamontowałem szczotki z regulatorem napięcia i brak było ładowania aku.

Opublikowano

Może faktycznie kostka stacyjki nie łączy. Zamiennik kosztował 35zł. Tyle płaciłem za kostkę do B5 tylko dwa lata temu.

Opublikowano

sprawdzilem gdy kontrolki sie zarza nic nie daje poruszanie kluczykiem ... tez wlasnie stawiam na ta kostke .. a macie moze jakis opis jak sie zabrac za to bez zbednego rozbierania calej kiero ??

Opublikowano

Czy rezystancja czujnika temperatury 4 piny powinna być taka sama na pinach 4 i 2 jak i na 3 i 1??

Opublikowano

ma ktos instrukcje jak ja najprosciej wyciagnac??

Opublikowano

Byc moze aku siada i jest za duży spadek napiecia przy rozruchu,i pewnie ecu sie nonstop resetuje.

Opublikowano

Zdejmujemy plastikową osłonę kierownicy. Stacyjkę z kostką masz na wierzchu. Odpinasz kable, odkręcasz kostkę od stacyjki. Potem odwrotnie.

Opublikowano

Byłby błąd spadku napięcia na sterowniku. Bynajmniej tak u mnie było.

Opublikowano

jacek .. to nie jest polonez... do tych oslon potrzeba sciagnac kierownice ;/ niestety ...

Opublikowano

Górną osłonę ściągniesz bez problemu. Kostkę stacyjki powinno być widać, ale nie pamiętam jak tam z dostępem do niej. Żeby ją wyjąć raczej trzeba zdjąć i dolną a do tego faktycznie trzeba odkręcić kierownicę. Nie jest to jednak jakiś wielki problem. Podstawa to posiadanie odpowiednich kluczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...