Janek2308 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Witam mam taki problem z moim audi 1.6 b+G (sekwencja) kodu silnika nie znam ;p od pewnego czasu robi mi sie taka zwariowana rzecz mianowicie czesciej na zimnym silniku ale na cieplym tez sie zdarza ... gdy probuje go odpalic raz odpali dobrze a raz na kiedys mu odwali i gdy juz go odpale zaczynaja sie zapalac sie prawie wszystkie kontrolki (nie powiem wam dokladnie jakie bo nie pamietam) jest sygnal dzwiekowy do tego (pisk) i auto gasnie jak by mu odcial doplyw paliwa ... gdy probuje sie go odpalic (hehlac) to nie moze zaskoczyc i wali w tlumnik jak by sie zaplon przestawil ... ale po odczekaniu ok 30 min albo hehlaniu go non stop zaskoczy i jest juz dobrze ... wczoraj znowu tak mi sie zrobilo odpalilem go i juz obroty zaczely spadac auto zaczelo gasnac ale wcisnalem gaz do spodu zaczal telepotac jak by chcial ruszyc na 5 biegu xD ale nie zgasl.. a gdy po paru sekundach auto przelaczylo sie na gaz wskoczyl normalnie na obroty i gdyby nigdy nic sie nie stalo ... co to moze byc ?? czesto tak sie nie robi ale sie robi ... co moge poradzic ??
jacek70 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Podepnij vaga i sprawdź jakie ma błędy.Przyczyn może być wiele , dlatego najpierw vag.
Janek2308 Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 w tym problem ze byl podpinany i zadnych bledow nie ma .. ktos cos ??
jacek70 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Wykonaj test zegarów. Może coś wyjdzie. Po objawach jakie opisujesz stwierdzam że musisz mieć błędy, niema bata. Szukaj lub zleć komuś innemu.
Janek2308 Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 sprawdzalem ja i znajomy z warsztatu na swoim sprzecie i nic ... dzisiaj wyczailem ze nie kiedy diody jak przekrece zaplon sie zarza a nei swieca ale nie wszystkie ... moze to byc przyczyna stacyjki ? wypalenie pinow czy cos??
jacek70 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 A jak poruszasz kluczykiem to kontrolki co na to.? Przygasają ,świecą mocno???
Janek2308 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 znaczy jak poruszam ?? glebiej czy cos ? czy na boki ? musze jeszcze dokladnie to sprawdzic ale raczej bez zmian ... dopiero jak wroce kluczyk i od nowa zaplon wlacze jest ok
Labiel Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 W Audi 80 świecące kontrolki i sygnał dźwiękowy po odpaleniu miałem jak źle zamontowałem szczotki z regulatorem napięcia i brak było ładowania aku.
jacek70 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Może faktycznie kostka stacyjki nie łączy. Zamiennik kosztował 35zł. Tyle płaciłem za kostkę do B5 tylko dwa lata temu.
Janek2308 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 sprawdzilem gdy kontrolki sie zarza nic nie daje poruszanie kluczykiem ... tez wlasnie stawiam na ta kostke .. a macie moze jakis opis jak sie zabrac za to bez zbednego rozbierania calej kiero ??
neoxpl Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Czy rezystancja czujnika temperatury 4 piny powinna być taka sama na pinach 4 i 2 jak i na 3 i 1??
Janek2308 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 ma ktos instrukcje jak ja najprosciej wyciagnac??
baraka Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Byc moze aku siada i jest za duży spadek napiecia przy rozruchu,i pewnie ecu sie nonstop resetuje.
jacek70 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Zdejmujemy plastikową osłonę kierownicy. Stacyjkę z kostką masz na wierzchu. Odpinasz kable, odkręcasz kostkę od stacyjki. Potem odwrotnie.
Labiel Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Byłby błąd spadku napięcia na sterowniku. Bynajmniej tak u mnie było.
Janek2308 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 jacek .. to nie jest polonez... do tych oslon potrzeba sciagnac kierownice ;/ niestety ...
Labiel Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Górną osłonę ściągniesz bez problemu. Kostkę stacyjki powinno być widać, ale nie pamiętam jak tam z dostępem do niej. Żeby ją wyjąć raczej trzeba zdjąć i dolną a do tego faktycznie trzeba odkręcić kierownicę. Nie jest to jednak jakiś wielki problem. Podstawa to posiadanie odpowiednich kluczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się