Janek2308 0 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Witam mam taki problem z moim audi 1.6 b+G (sekwencja) kodu silnika nie znam ;p od pewnego czasu robi mi sie taka zwariowana rzecz mianowicie czesciej na zimnym silniku ale na cieplym tez sie zdarza ... gdy probuje go odpalic raz odpali dobrze a raz na kiedys mu odwali i gdy juz go odpale zaczynaja sie zapalac sie prawie wszystkie kontrolki (nie powiem wam dokladnie jakie bo nie pamietam) jest sygnal dzwiekowy do tego (pisk) i auto gasnie jak by mu odcial doplyw paliwa ... gdy probuje sie go odpalic (hehlac) to nie moze zaskoczyc i wali w tlumnik jak by sie zaplon przestawil ... ale po odczekaniu ok 30 min albo hehlaniu go non stop zaskoczy i jest juz dobrze ... wczoraj znowu tak mi sie zrobilo odpalilem go i juz obroty zaczely spadac auto zaczelo gasnac ale wcisnalem gaz do spodu zaczal telepotac jak by chcial ruszyc na 5 biegu xD ale nie zgasl.. a gdy po paru sekundach auto przelaczylo sie na gaz wskoczyl normalnie na obroty i gdyby nigdy nic sie nie stalo ... co to moze byc ?? czesto tak sie nie robi ale sie robi ... co moge poradzic ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Podepnij vaga i sprawdź jakie ma błędy.Przyczyn może być wiele , dlatego najpierw vag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek2308 0 Posted September 19, 2014 Author Share Posted September 19, 2014 w tym problem ze byl podpinany i zadnych bledow nie ma .. ktos cos ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Wykonaj test zegarów. Może coś wyjdzie. Po objawach jakie opisujesz stwierdzam że musisz mieć błędy, niema bata. Szukaj lub zleć komuś innemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek2308 0 Posted September 19, 2014 Author Share Posted September 19, 2014 sprawdzalem ja i znajomy z warsztatu na swoim sprzecie i nic ... dzisiaj wyczailem ze nie kiedy diody jak przekrece zaplon sie zarza a nei swieca ale nie wszystkie ... moze to byc przyczyna stacyjki ? wypalenie pinow czy cos?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 A jak poruszasz kluczykiem to kontrolki co na to.? Przygasają ,świecą mocno??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek2308 0 Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 znaczy jak poruszam ?? glebiej czy cos ? czy na boki ? musze jeszcze dokladnie to sprawdzic ale raczej bez zmian ... dopiero jak wroce kluczyk i od nowa zaplon wlacze jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Labiel 10 Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 W Audi 80 świecące kontrolki i sygnał dźwiękowy po odpaleniu miałem jak źle zamontowałem szczotki z regulatorem napięcia i brak było ładowania aku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Może faktycznie kostka stacyjki nie łączy. Zamiennik kosztował 35zł. Tyle płaciłem za kostkę do B5 tylko dwa lata temu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek2308 0 Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 sprawdzilem gdy kontrolki sie zarza nic nie daje poruszanie kluczykiem ... tez wlasnie stawiam na ta kostke .. a macie moze jakis opis jak sie zabrac za to bez zbednego rozbierania calej kiero ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
neoxpl 2 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Czy rezystancja czujnika temperatury 4 piny powinna być taka sama na pinach 4 i 2 jak i na 3 i 1?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek2308 0 Posted September 28, 2014 Author Share Posted September 28, 2014 ma ktos instrukcje jak ja najprosciej wyciagnac?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baraka 4 Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Byc moze aku siada i jest za duży spadek napiecia przy rozruchu,i pewnie ecu sie nonstop resetuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Zdejmujemy plastikową osłonę kierownicy. Stacyjkę z kostką masz na wierzchu. Odpinasz kable, odkręcasz kostkę od stacyjki. Potem odwrotnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Labiel 10 Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Byłby błąd spadku napięcia na sterowniku. Bynajmniej tak u mnie było. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek2308 0 Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 jacek .. to nie jest polonez... do tych oslon potrzeba sciagnac kierownice ;/ niestety ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Labiel 10 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Górną osłonę ściągniesz bez problemu. Kostkę stacyjki powinno być widać, ale nie pamiętam jak tam z dostępem do niej. Żeby ją wyjąć raczej trzeba zdjąć i dolną a do tego faktycznie trzeba odkręcić kierownicę. Nie jest to jednak jakiś wielki problem. Podstawa to posiadanie odpowiednich kluczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now