Jump to content
IGNORED

łapanie błedów nie mozna odpalic


Janek2308
 Share

Recommended Posts

Witam

mam taki problem z moim audi 1.6 b+G (sekwencja) kodu silnika nie znam ;p

od pewnego czasu robi mi sie taka zwariowana rzecz mianowicie czesciej na zimnym silniku ale na cieplym tez sie zdarza ... gdy probuje go odpalic raz odpali dobrze a raz na kiedys mu odwali i gdy juz go odpale zaczynaja sie zapalac sie prawie wszystkie kontrolki (nie powiem wam dokladnie jakie bo nie pamietam) jest sygnal dzwiekowy do tego (pisk) i auto gasnie jak by mu odcial doplyw paliwa ... gdy probuje sie go odpalic (hehlac) to nie moze zaskoczyc i wali w tlumnik jak by sie zaplon przestawil ... ale po odczekaniu ok 30 min albo hehlaniu go non stop zaskoczy i jest juz dobrze ... wczoraj znowu tak mi sie zrobilo odpalilem go i juz obroty zaczely spadac auto zaczelo gasnac ale wcisnalem gaz do spodu zaczal telepotac jak by chcial ruszyc na 5 biegu xD ale nie zgasl.. a gdy po paru sekundach auto przelaczylo sie na gaz wskoczyl normalnie na obroty i gdyby nigdy nic sie nie stalo ... co to moze byc ?? czesto tak sie nie robi ale sie robi ... co moge poradzic ??

Link to comment
Share on other sites

Podepnij vaga i sprawdź jakie ma błędy.Przyczyn może być wiele , dlatego najpierw vag.

Link to comment
Share on other sites

Wykonaj test zegarów. Może coś wyjdzie. Po objawach jakie opisujesz stwierdzam że musisz mieć błędy, niema bata. Szukaj lub zleć komuś innemu.

Link to comment
Share on other sites

sprawdzalem ja i znajomy z warsztatu na swoim sprzecie i nic ... dzisiaj wyczailem ze nie kiedy diody jak przekrece zaplon sie zarza a nei swieca ale nie wszystkie ... moze to byc przyczyna stacyjki ? wypalenie pinow czy cos??

Link to comment
Share on other sites

A jak poruszasz kluczykiem to kontrolki co na to.? Przygasają ,świecą mocno???

Link to comment
Share on other sites

znaczy jak poruszam ?? glebiej czy cos ? czy na boki ? musze jeszcze dokladnie to sprawdzic ale raczej bez zmian ... dopiero jak wroce kluczyk i od nowa zaplon wlacze jest ok

Link to comment
Share on other sites

W Audi 80 świecące kontrolki i sygnał dźwiękowy po odpaleniu miałem jak źle zamontowałem szczotki z regulatorem napięcia i brak było ładowania aku.

Link to comment
Share on other sites

Może faktycznie kostka stacyjki nie łączy. Zamiennik kosztował 35zł. Tyle płaciłem za kostkę do B5 tylko dwa lata temu.

Link to comment
Share on other sites

sprawdzilem gdy kontrolki sie zarza nic nie daje poruszanie kluczykiem ... tez wlasnie stawiam na ta kostke .. a macie moze jakis opis jak sie zabrac za to bez zbednego rozbierania calej kiero ??

Link to comment
Share on other sites

Czy rezystancja czujnika temperatury 4 piny powinna być taka sama na pinach 4 i 2 jak i na 3 i 1??

Link to comment
Share on other sites

Byc moze aku siada i jest za duży spadek napiecia przy rozruchu,i pewnie ecu sie nonstop resetuje.

Link to comment
Share on other sites

Zdejmujemy plastikową osłonę kierownicy. Stacyjkę z kostką masz na wierzchu. Odpinasz kable, odkręcasz kostkę od stacyjki. Potem odwrotnie.

Link to comment
Share on other sites

Byłby błąd spadku napięcia na sterowniku. Bynajmniej tak u mnie było.

Link to comment
Share on other sites

jacek .. to nie jest polonez... do tych oslon potrzeba sciagnac kierownice ;/ niestety ...

Link to comment
Share on other sites

Górną osłonę ściągniesz bez problemu. Kostkę stacyjki powinno być widać, ale nie pamiętam jak tam z dostępem do niej. Żeby ją wyjąć raczej trzeba zdjąć i dolną a do tego faktycznie trzeba odkręcić kierownicę. Nie jest to jednak jakiś wielki problem. Podstawa to posiadanie odpowiednich kluczy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...