Jump to content
IGNORED

uszkodzony akumulator?


alcapone86
 Share

Recommended Posts

Witam moj problem dotyczy akumulatora tak mi sie wydaje a chodzi o to ze z samochodem wszystko bylo ok i nigdy nie mbylo problemu z odpaleniem az tu nagle dzisiaj chce odpalic samochod i nic cos tam moze ze 2 razy zakrecil i kaput . Odpalilem go na popych i odpalil odrazu i zrobilem trase 150km za godz wracam do samochodu i znowu nie chce odpalic gdzie po trasie powinien sie naladowac na tyle zeby po godz modz odpalic? co to moze byc uszkodzony aku czy moze cos ciagnie na lewo prad? Samochod to a4b7 1.9tdibke

Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze to sprawdź czy masz ładowanie bo wszystko wskazuje że brak. Ile lat ma aku i jakie masz na nim napięcia: na zapalonym silniku i na zgaszonym.

Link to comment
Share on other sites

Miernik za 20zł z pierwszego elektryka i mierzysz ładowanie. Aku pewnie dobre ale altek padł. Uzupełnij profil.

To się zgrali.

Edited by Mesiah
Link to comment
Share on other sites

zwyklym miernikiem dwobiegunowym mierzylem to przy zapalonym bylo 14.7v jakos a przy zgaszonym troche mniej


pozatym jak by nie bylo ladowania to bym trasy 150 km nie zrobil tak mi sie wydaje


zwyklym miernikiem dwobiegunowym mierzylem to przy zapalonym bylo 14.7v jakos a przy zgaszonym troche mniej


pozatym jak by nie bylo ladowania to bym trasy 150 km nie zrobil tak mi sie wydaje

akumulator jest chyba od nowosci w aucie a auto ma 9 lat

Edited by alcapone86
Link to comment
Share on other sites

Jeśli tak to trochę za duże te ładowanie. Może regulator napięcia zdycha. Aku po tylu latach ma prawo paść. Ba dzisiejsze aku padają po 4-5 latach jeśli nie lata się przy nich jak ze świecą. Na zdrowym aku zrobił byś te 150km. Mi się udało nawet więcej ale mam ledy do jazdy dziennej i słabe audio.

Tak czy inaczej dziwna sprawa , że padł tak od razu bez oznak wcześniej. Zostaje oddać jakiejś firmie aku do sprawdzenia albo sprawdzić je samemu za pomocą małej żarówki. Po więcej zgłoś się do google.

Weź w ogóle podjedź do jakiegoś punktu gdzie sprzedają aku i niech Ci testerem sprawdzą instalacje. Upewnisz się czy nie masz zwary gdzieś i nie zajeździsz moment nowej baterii.

Edited by Mesiah
Link to comment
Share on other sites

Ładowanie jest a więc aku może nie trzymać napięcia. Zmierz po kilku godzinach postoju jakie ma Volty. Jak mniej niż 11,5V to out.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...