etrone98 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Witam autko smiga bezproblemowo od lat po czipie na 163KM tylko przy 1 i 2 biegu potrafi zadymic na czarno co predzej sie nie zdarzalo. Celuje w nieszczelnosc w ukladzie fmic'a. Wrzucam 004 i 011 grupe ale mam jeszcze inne bloki. Prosze o analize. http://wgraj-zdjecie.pl/TWQ - Grupa 004http://wgraj-zdjecie.pl/WWQ - Grupa 011Pozdrawiam. Dodaje pozostale logi: http://wgraj-zdjecie.pl/DlR - Grupa 000 http://wgraj-zdjecie.pl/ClR - Grupa 001 http://wgraj-zdjecie.pl/BlR - Grupa 008 http://wgraj-zdjecie.pl/zlR - Grupa 010 Wszystkie logi dynamiczne. Pomoze ktos ? Edytowane 30 Września 2014 przez etrone98
PAWEL69 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Gratuluje pałowania zimnego silnika Dogrzej jednostkę i zrób ponownie logi... Pzdr.Paweł.
etrone98 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Co masz na mysli zimnego silnika, zanim zaczalem robic logi zrobilem 20km zeby dojechac na obwodnice, bylo rowno 90 stopni na zegarach
PAWEL69 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) bylo rowno 90 stopni na zegarach wg.logu 001 masz na kocu 30*C zrób loga stat. 007 na zimnym i wg.Ciebie na w pełni rozgrzanym silniku... Ale wg. Mnie wariuje czujnik temp.podający sygnał dla ECU i zegarów (dwa w jednym ) stąd kopcenie (duża dawka) Edytowane 6 Października 2014 przez PAWEL69
etrone98 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Dzieki za pomoc, jutro na pewno zrobie jeszcze raz logi + 007 Pozdrawiam Dodaje nowe logi: http://wgraj-zdjecie.pl/nVR - Statycznie 000 http://wgraj-zdjecie.pl/qVR - Statycznie 001 http://wgraj-zdjecie.pl/mVR - Statycznie 003 http://wgraj-zdjecie.pl/pVR - Statycznie 007 http://wgraj-zdjecie.pl/yVR - Statycznie 007 zimny http://wgraj-zdjecie.pl/tVR - Statycznie 011 http://wgraj-zdjecie.pl/xVR - Statycznie 013 http://wgraj-zdjecie.pl/wVR - Statycznie 018 http://wgraj-zdjecie.pl/vVR - Statycznie 023 Dynamicznie : http://wgraj-zdjecie.pl/JVR - 000 http://wgraj-zdjecie.pl/GVR - 001 http://wgraj-zdjecie.pl/FVR - 003 http://wgraj-zdjecie.pl/DVR - 004 http://wgraj-zdjecie.pl/CVR - 008 http://wgraj-zdjecie.pl/BVR - 010 http://wgraj-zdjecie.pl/zVR - 011 Edytowane 6 Października 2014 przez etrone98
PAWEL69 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) dziwne rzeczy się dzieją z tymi Twoimi logami... tu masz ponad 80*c http://wgraj-zdjecie.pl/pVR A tu w dynamicznych masz znowu 30*C http://wgraj-zdjecie.pl/GVR żadnych błędów w sterowniku nie było? Edytowane 7 Października 2014 przez PAWEL69
etrone98 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Nie bylo zadnych bledow. To czujnik temperatury szwankuje ? Bo auto napewno bylo dzis dobrze zagrzane. Czy to taki czujnik temp? http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-a3-tt-a4-b5-a6-c6-a8-oryg-i4680642183.html
ciahciah Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 porównaj z tą co masz czy wtyczka taka sama czy to jest combi? jakie masz koła i w ile osób logi były robione? na 1 i 2 auto na czipie ma prawo dymić, można zrobić bez dymu ale to jest kosztem mniejszej mocy na pozostałych biegach, na 1 2 ile czasu jest ten dym, chwile, a większa moc tym kosztem na wyższych biegach znaczna i warto mieć dymienie na 1 i 2 i większą moc na pozostałych biegach niż bezdymną 1 i 2 i mniejszą moc na pozostałych biegach, w nowszych ecu ten problem łatwo można ogarnąć, w twoim ecu się nie da, za stary ecu dolot wygląda na szczelny, a jeżeli jest nieszczelność no to jakaś drobna, powyżej 3000obr nie patrz na loga 003 bo zakresu brakuje dla maf filtr paliwa jak ma te 20tys km można wymienić profilaktycznie
etrone98 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Wlasciwie dzis zauwazylem ze jestem na granicy wymiany oleju, wymienie wiec wszystkie filtry i wypale kolektor dolotowy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się