damian19886 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Pompki juz troche jakby nie domagaly choc ciagnie dobrze na zimnym ma w normie wartosci a gdy troche sie zagrzeje spadaja.Jaka moze byc przyczyna? http://vaglog.rtnet.pl/log_187671.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187670.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187672.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187674.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187673.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187675.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187676.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187677.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187678.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187679.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187680.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_187681.html Edytowane 28 Września 2014 przez damian19886
Biszczan Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Korekcje nie są idealne, ale ja bym pompek nie ruszał, ewentualnie zalał coś do czyszczenia pompowtryskiwaczy lub zmienił stację paliwa. (Masz jakieś problemy z głośno pracującym silnikiem na postoju / wibracje na postoju, bujanie karoserią / w trakcie jazdy coś się dzieje ? Jakie masz spalanie w grupie 015 ? Zacznij od: 1. Sprawdzenia termostatu/czujnika G2/G62 bo temperaturę masz zdecydowanie za niską. 2. Sprawdzenia napinacza rozrządu bo kąt synchronizacji skacze za bardzo. 3. Podmiany przepływomierza - Twój mierzy słabo jak na AWX. 4. Sprawdzenia połączenia elektrycznego pompki nr 3 - być może wystarczy dogiąć blaszkę na konektorze. Na jakim biegu robiłeś logi ? Turbo szybko osiąga zadane ciśnienie Edytowane 28 Września 2014 przez Biszczan
damian19886 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 Witam.Jutro sprawdze czujniki G2 i G62 co do napinacza rozrzad zmieniony ok 38tys. temu i samemu raczej nie dociagne paska a nawet nie wiem czy bez sciagania pasa przedniego by sie nie obeszlo.Nie mam od kogo podmienic przeplywomierza jedynie wymiana na nowy lub po regeneracji i moze tez filtr powietrza choc nie tak calkiem nie dlugo byl wymieniany, a co z ta pompka nr.3? jak to zrobic? Logi robione na 4 biegu.Paliwo tankuje na BP zawsze to lepsze ( drozsze ) srodek do oczyszczenia pompek wlewalem jakos 8mies temu mozna by powtorzyc moze cos pomoze, bo na zimnym motorze wtryski maja bardzo dobre parametry jutro zrobie log na zimnym.Dzieki za zainteresowanie moim tematem:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się