cabanmat 6 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Witam Prześladuje mnie dziwna przypadłość, że silnik nie wkręca się na obroty. Można go powoli rozpędzać, ale gdy wcisnę pedał w podłogę silnik nie reaguje... Stale pojawia się błąd 17964... Wykonałem logi... STATYCZNE:Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187940.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187941.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187942.htmlGrupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187943.htmlGrupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187944.htmlGrupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187945.htmlGrupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187946.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187947.htmlGrupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187948.htmlGrupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187949.html DYNAMICZNE:Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187953.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187954.htmlGrupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187955.htmlGrupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187956.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187950.htmlGrupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187951.htmlGrupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187952.html BASIC SETTINGS:Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187957.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187958.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187959.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187960.html Kąt wtrysku : Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkam 47 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Sprawdz czy instalacja podciśnienia jest szczelna . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabanmat 6 Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 Przepływke, zawór N75 można wykluczyć ? Akurat przy robieniu logów... auto przyśpieszało... nie robiło mu się to co zawsze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkam 47 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Z logów basic settings widać, że nie pracuje EGR i sterowanie turbiną. Jeżeli EGR nie jest zaślepiony to częścią wspólna jest brak podciśnienia. N75 narazie nie można wykluczyć. W pierwszej kolejności sprawdź przewody podciśnienia, ewentualnie zmierz podciśnienie jeżeli masz wakumetr. Przepływke narazie zostaw w spokoju. Postaraj się naprawić sterowanie turbiną(w grupie 11 i 03 BS powinieneś widzieć zmieniające się wartości przy on/off, narazie wszystko stoi w miejscu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabanmat 6 Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 (edited) EGR nie jest zaślepiony Widzi ktoś coś jeszcze ciekawego w logach ? Edited October 3, 2014 by cabanmat Link to comment Share on other sites More sharing options...
zabol052 0 Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Czy kolega rozwiązał swój problem? Mam podobny przypadek i rozkładamy już ręce... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ztr 0 Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Dołączam sie do pytania... mam tego samego szkodnika Zyje tu jeszcze ktos? Czy tylko tyle zostalo z tego forum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabanmat 6 Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Ja auto oddałem na czyszczenie turbosprężarki rok temu... (1 Lipca 2015) do tej pory jeździ i nic się nie przycina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ztr 0 Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Ok.. dzieki za odpowiedz ale turbo czyscilem bo przeladowywal cisnienie a ten blad to nie doladowanie cisnienia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabanmat 6 Posted June 18, 2016 Author Share Posted June 18, 2016 Hmmm ja też miałem najpierw niedoładowanie, później elektryk wymienił mi jakieś dwa przewody podciśnienia i miałem już przeładowanie... Mi wyczyścili turbo, EGR, dolot i wszystko ładnie pracuje, dali też nowy przewód podciśnienia do turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
monter11 0 Posted June 18, 2016 Share Posted June 18, 2016 miałem podobnie w moim z tym że okazało się po prostu że w czujniku przy bloku silnika przetarł się przewód,taśma izolacyjna zdziałała cuda Link to comment Share on other sites More sharing options...
ztr 0 Posted June 19, 2016 Share Posted June 19, 2016 Udalo sie rozwiazac problem... okazalo sie ze wezyk ten od vacum zasilajacy byl zalepiony od goracac i nie podawal cisnienia... a tyle co go wymienilem dzieki za pomoc... pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zabol052 0 Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 z problemem przeladowania mam juz problem 1,5 roku. turbo czyszczone, n75 nowy, wezyki nowe a przeladowanie turbo zostalo. w dodatku berze olej podczas dynamicznej jazdy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now