Jump to content
IGNORED

1.9TDI - nie wkręca sie na obroty - bład 17964


cabanmat
 Share

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz czy instalacja podciśnienia jest szczelna .

Link to comment
Share on other sites

Przepływke, zawór N75 można wykluczyć ?

Akurat przy robieniu logów... auto przyśpieszało... nie robiło mu się to co zawsze...

Link to comment
Share on other sites

Z logów basic settings widać, że nie pracuje EGR i sterowanie turbiną. Jeżeli EGR nie jest zaślepiony to częścią wspólna jest brak podciśnienia. N75 narazie nie można wykluczyć. W pierwszej kolejności sprawdź przewody podciśnienia, ewentualnie zmierz podciśnienie jeżeli masz wakumetr. Przepływke narazie zostaw w spokoju. Postaraj się naprawić sterowanie turbiną(w grupie 11 i 03 BS powinieneś widzieć zmieniające się wartości przy on/off, narazie wszystko stoi w miejscu)

Link to comment
Share on other sites

EGR nie jest zaślepiony

Widzi ktoś coś jeszcze ciekawego w logach ?

Edited by cabanmat
Link to comment
Share on other sites

Dołączam sie do pytania... mam tego samego szkodnika ;)

Zyje tu jeszcze ktos? Czy tylko tyle zostalo z tego forum?

Link to comment
Share on other sites

Ja auto oddałem na czyszczenie turbosprężarki rok temu... (1 Lipca 2015) do tej pory jeździ i nic się nie przycina.

Link to comment
Share on other sites

Ok.. dzieki za odpowiedz ale turbo czyscilem bo przeladowywal cisnienie a ten blad to nie doladowanie cisnienia...

Link to comment
Share on other sites

Hmmm ja też miałem najpierw niedoładowanie, później elektryk wymienił mi jakieś dwa przewody podciśnienia i miałem już przeładowanie...

Mi wyczyścili turbo, EGR, dolot i wszystko ładnie pracuje, dali też nowy przewód podciśnienia do turbo.

Link to comment
Share on other sites

miałem podobnie w moim z tym że okazało się po prostu że w czujniku przy bloku silnika przetarł się przewód,taśma izolacyjna zdziałała cuda :banan:

Link to comment
Share on other sites

Udalo sie rozwiazac problem... okazalo sie ze wezyk ten od vacum zasilajacy byl zalepiony od goracac i nie podawal cisnienia... a tyle co go wymienilem ;) dzieki za pomoc... pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

z problemem przeladowania mam juz problem 1,5 roku. turbo czyszczone, n75 nowy, wezyki nowe a przeladowanie turbo zostalo. w dodatku berze olej podczas dynamicznej jazdy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...