Skocz do zawartości

zabol052

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zabol052

Osiągnięcia zabol052

0

Reputacja

  1. z problemem przeladowania mam juz problem 1,5 roku. turbo czyszczone, n75 nowy, wezyki nowe a przeladowanie turbo zostalo. w dodatku berze olej podczas dynamicznej jazdy.
  2. Czy kolega rozwiązał swój problem? Mam podobny przypadek i rozkładamy już ręce...
  3. tak jak wcześniej były podłączyłem. EGR wyczyściłem dziś i nadal to samo.
  4. Witam Mam niemaly problem. Jakis 1m-c temu pojazd zaczal robic notlauf przy 120km/h. Gasilem odpalalem - jechalem dalej. Wymienilem weze podcisnienia, zawor n75 i nie wiem za co dalej sie zlapac bo jest gorzej. Teraz po 400m powietrze wypycha mi waz od intercoolera, auto nierowno pracuje, dymi na bialo, no i oczywiscie totalny brak mocy. Na egr zauwazylem ciecz (olej?) ktorej wczesniej nie bylo. NIe wiem za co dalej sie wziasc. Czy moze wyczyscic intercooler? czy moze problem z turbo? dodam ze po wypchnieciu weza od intercoolera podlaczajac vag-com nie mam zadnych bledow. Wczesniej mialem te:facepalm:: KODY BŁĘDÓW - Silnik Data °38906019FP 1,9l R4 EDC G000SG 1538 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Prosze o jak najszybsza pomoc. Pozdrawiam
  5. Witam wszystkich forumowiczow. Pochodze z Wielkopolski, moje autko: a4 b6 2002r. + pakiet s-line, silnik 1,9TDI 130km AWX. Pozdrawiam Piotr (brak polskich liter to wina uszkodzenia klawiaturki -sorki za ort.)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...