Wasyl622 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Witam na wstępie mam problem z klimatyzacjią problem polega na tym , że pompa od klimatyzacji jest sprawna dział przewód lewy za wejście do podłączenia klimatyzacji do nabicia jest cały w lodzie prawy zaś wąż jest ciepły w środku w aucie czuć tylko delikatny nawiew zimna na kratkach od nadmuchy szyby pracuje tak jak by na pierwsze pozycji. klima jest nabita lewy wentylator od chłodnicy klimy nie pracuje wogólę się nie załącza po podłączeniu do komputera brak błędów VAG Com oraz inny programy nie sygnalizują błędu chciałbym się was zapytać co może być problemem i gdzie go szukać pompa pracuje bo po włączeniu ECON pali się kontrola i przewód aluminiowy nie jest w lodzie gdy go wyłączę wtedy pojawia sie lód na przewodzie lecze brak klimy w aucie oraz nie pracuje wiatrak drógi przewód prawy obok niego jest ciepły
jacek70 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Jak się świeci kontrolka to klima jest wyłączona. Jak nie świeci kontrolka to klima jest załączona.
Wasyl622 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 tak to rozumiem doskonale lecz gdy jest wyłączona przewód aluminiowy przed lub okolicy filtra jest cały w lodzie i po wyłaczeniu silnika słychać syczenie obok niego przewód gumowy gruby jest ciepły lecz teraz tak. - Wiatrak od klimy się nie kręci sprężarka sprawna - czuć dosłownie delikatny nawiew zimnego powietrza w okolicach podszybia gdy nastawie nawiew prędkości na max - po podłączeniu VAG COM autoscan itp brak błędów klimy. - Nabita jest do końca sprawdzana szczelność itp pod ultrafioletem Chce zapytać co może być przyczyną i gdzie szukać problemu - Wszystkie bezpieczniki są ok sprawdzane miernikiem Gdyby sprężarka nie była by sprawna nie był by przewód w lodzie w okolicach podszybia lub przed filtrem gdy włacze przycisk econ wyłacze ja nie ma oblodzenia
rafal9119 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Wiatrak od klimatyzacji musi sie krecic inaczej cały układ sie przegrzeje
jacek70 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Może zawór walnięty i nie puszcza czynnika w układ ale wyszło by to na vagu.
Wasyl622 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 czyli co moge szukać co rozebrać sam mam vag com i nie pokazuje błedu pojechałem do warsztatu podłączył go i nie pokazało błędu jak napisałem jeden przewód w lodzie drugi ciepły powrotny o ile rozumiem ale jeżdżę na wyłączonej klimie co myślicie gdzie szukać problemu czy to któryś czujnik skoro delikatnie czuć nawiew gdy właczę na max czuć że coś leci zimnego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się