Jump to content
IGNORED

Problem z obrotami i gaśnięciem.


Cezz
 Share

Recommended Posts

Witam.
Jestem nowy na forum jak i mam swoje audi dopiero tydzien.

1.Mój problem wygląda następująco: gdy odpalam auto obroty spadaja do ok 500-600 na chwilke i momentalnie wracaja na 1000. Nastepnie jest wszystko okej.
Czym to może być spowodowane?

1.1 Na początku zaczęło się falowanie obrotami na biegu jałowym, przy ruszaniu z miejsca często gasł ( trzeba było dawać dużo gazu żeby ruszyć z miejsca )

2.Dodatkowo przy ruszaniu samochod rusza, i przez chwile jakby się dusił bo delikatnie szarpie. Mam taka sytuację na 1 i 2 biegu.
Czym to może być spowodowane?

3. Wczoraj stałem na poboczu z włączonym silnikiem i po jakimś czasie samoczynnie zgasł
Czym to może być spowodowane ? (sytuacja powtórzyła się 3 razy)

4. Zauważyłem, że po włączeniu klimatronika oraz telefonu do ładowania pod zapalniczke również spadały obroty.
czym to może być spowodowane?

5. Mialem również taką sytuację, że ruszając musiałem bardzo mocno wcisnąć pedał gazu, bo początkowo nie reagował, jakby się zamulił i dopiero po chwili reagował że jest wciśnięty.
Czym możeto być spowodowane?

6. Wczoraj również miałem sytuację taką że wciskając sprzęgło ono "wpadło" w podłogę i nie odskoczyło. Normalnie działało, ale prawie nie musiałem/mogłem go wciskać (ale działało normalnie)

Dopiero jak je podważyłem to wszystko wróciło do normy.
Pozatym moje sprzęgło bardzo wysoko "łapie" czy to jest normalne? Jeśli nie to co z tym można zrobić?


Będę wdzięczny za odpowiedzi na wszystkie pytania, najlepiej ponumerowane :P
Dodatkowo dodam że nie mam żadnego kabla, aby podłączyć i sprawdzić co jest nie tak.
Jeśli ktoś jest z Zielonej Góry i chce pomóc to nie pogardzę :)

Napiszcie dodatkowo, w co powinienem sie zaopatrzyć najlepiej na samym początku pracy z Audi :)

Pozdrawiam i z góry dzięki!

Edited by Cezz
Link to comment
Share on other sites

Na początku drogi kup sobie kabel VAG - koszt 30 zł z przesyłka. Zainstaluj program i z czytaj błędy wtedy będzie wiadomo co i jak. Na daną chwile można tylko gdybać ale spróbuje coś ja napisać.

1. Sprawdź przepustnice, przeczyść, zaadaptuj może pomoże.

1.1 Możliwe, że przepustnica

2. Może kabel WN, lub świece, cewka - sprawdź wszystko

3. Niestety nie wiem

4. To jest normalne, ja przy włączeniu klimy też słychać po samochodzie, że mu ciężej i obroty spadają.

5. Może coś z linką od gazu - sprawdź

6. Nie wiem.

Link to comment
Share on other sites

podstawa to jakiś kabel i program diagnostyczny do sam.grupy VAG,

najpierw podłączenie się pod sterownik auta,pokasowanie błędów,

zobaczyć czy jakieś powracają i wtedy można o czymś dyskutować,

a tak to jest wróżenie z fusów,

przyczyn może być wiele.

Link to comment
Share on other sites


Taki kabel będzie odpowiedni?
I do tego jakiś program na kompa mam pobrać czy co?

Tak będzie dobry, do tego jakiś VCDS 1.2 lite :)


5. Może coś z linką od gazu - sprawdź

Podejrzewam, że kolega już ma elektroniczną przepustnicę ze względu na rok auta :)

Ogólnie może coś z czujnikiem obrotów silnika nie tak :) Trzeba sprawdzić błędy na vagu .

Link to comment
Share on other sites

Tak będzie dobry, do tego jakiś VCDS 1.2 lite

Będę wdzięczny za podpowiedź cóż to jest :P

Edited by Cezz
Link to comment
Share on other sites

Darmowy program diagnostyczny tzn ta darmowość pozwala praktycznie tylko na odczytanie błędów silnika :)

Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze vag

Ale dużo z tych objawów wskazuje na przepustnice , pewnie jej wyczyszczenie pomoże na większość z tych problemów

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...