lukasmtv Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Witam. Mam problem z wpadaniem auta w tryb awaryjny. Nie ma stałej prędkości przy ktorej auto łapie tryb awaryjny, czasem jest to 130 czasem 180. Vag Com pokazał błąd 17965 Charge Pressure Control : Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Autko A4 B6 silnik AWX. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMVAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMVAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z gory dziękuję za zainteresowanie. Pozdrawiam
peres112 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Masz problem z przeładowaniem. Turbina pompuje za duże ciśnienie, dlatego silnik wpada w tryb awaryjny. Przyczyną najczęściej jest zapieczona zmienna geometria w turbinie, jeśli problem występuje od nie dawna możesz spróbować rozruszać ręcznie sztangę turbiny która steruje geometrią lub dobrze przegonić auto. W ostateczności turbo na stół i czyszczenie.
Biszczan Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 W tym przypadku tylko i wyłącznie turbo do wyciągnięcia i wyczyszczenia bo już prosiło się od dawna...
lukasmtv Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Dziekuje za szybka odpowiedz. To teraz wykluczam przepływomierz i N75 i biorę sie za czyszczenie turba. Dam znac po zabiegu. Pozdrawiam Edytowane 7 Października 2014 przez lukasmtv
Homiczek Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 np skoki niezłe pod 2.9 bara. czyszczenie ok, ale może by się rozruszało po dynamicznej jeździe
lukasmtv Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witam. Problem zostal naprawiony. Zaczalem od przegonienia autka ,niestety to nie pomoglo ,wiec zdecydowalem sie na czyszczenie turbosprężarki ,ale to rowniez nie pomoglo az w koncu trafilem na dobrego mechanika ,ktory wzial sie za naprawienie autka. Pomogla wymiana turbosprężarki i wymiana zaworu n75 . Auto w koncu jezdzi tak jak powinno. Jeszcze raz dziekuje za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam
lukasmtv Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nie robilem logow ,bo od razu oddalem auto do mechanika ,ktory je naprawil. A w starym turbo wirnik mial opory jak poruszalo sie go palcami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się