Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy gaz do 1.8 T to dobry pomysł?


Drac0

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie jak w temacie... gadałem ze znajomym, który niby się trochę na autach zna i mówi że przy turbo może być dużo problemów z gazem. Ja obecnie stoję przy dylemacie czy diesel czy też benzyniak, a jeśli padnie na benzynę to nie stać mnie na płacenie więcej niż 30 zł za 100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry pomysł. Moje autko ma ponad 10 lat gaz, instalacja KME Diego(dość wiekowa) - 0 problemów, a jazda tania. Grunt to założenie gazu w DOBRYM warsztacie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, a powiedzcie mi jeszcze coś... ja żyje w przekonaniu że gaz zakładamy do auta, które ma 100-150kkm. Wiadomo diesele 1.9 Tdi z lat 99-00 maja po 300-400 zrobione i to jest norma (są kręcone do 200 i "wszyscy" szczęśliwi). Jakiego auta powinienem szukać żeby opłacało mi się założyć to LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na zegarach 250kkm. Jestem też szczęśliwy, bo wiem, że silnik nie był robiony - jeździ na 5w40 i dolewam 600ml od wymiany do wymiany (10kkm). Turbo z delikatnym (na prawdę małym) luzem poprzecznym, ale przy takim przebiegu to nie grzech. Wniosek. Jeżeli ktoś dbał o samochód to przebieg nie jest "krytycznym" parametrem.

Edytowane przez trytyt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że nie był już się trochę tu naczytałem i naoglądałem. Ale o gazie wiem bardzo mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do bycia szczęśliwym użytkownikiem podtlenku lpg w aucie nie musisz wiedzieć dużo. Najlepiej to oddać do zaufanego zakładu auto gdzie je zagazują (zrobić rozeznanie na swoim podwórku), a potem tankować i jeździć. Oczywiście pamiętać o wymianach filtrów. Jeżeli silnik się nadaje do zagazowania, a 1.8t się nadaje to nie ma się czego bać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godne uwagi = nie stuka, nie póka przy jeździe na wprost/przy skręcaniu + buda w dobrym stanie + odpala na zimnym i ciepłym bez zająknięcia + sporawne wszystkie systemy sterowania/elektroniki/itp. To chyba tyle :) No i byle chlewa nie było w środku :D
PS. Turbo czuć, że ciągnie od 2200-2400 i nie puszcza dymka :)

Edytowane przez trytyt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki, a jeśli już trafię z gotową instalacją, to które są dobrze oceniane tutaj na forum? jak dotychczas wiem że chyba m.in staag 300


http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-2000-1-8t-150km-fl-lpg-CID5-ID6WbNf.html#0f1e385a84 co myślicie o tym? gość mówi ze instalacja to staag 300 premium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem A4 B5 AEB przy 156 tyś założyłem gaz KME DIEGO 3 jeździłem przez 8 lat i byłem bardzo, bardzo zadowolony. Auto niestraciło na mocy, spalanie identyczne z benzyną i praktycznie zero awarii poza oczywistymi (po 5 latach wymiana wtryskiwaczy, po 8 czyjnik ciśnienia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...