Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Odcięcie padału gazu .


FSI Ombre

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem ostatnio A4 B6 2.0 FSI Sport z 2003r.

Borykam się z problemem odcięcia pedału gazu .

Problem wygląda następująco.Podczas swobodnej jazdy po mieście powiedzmy do 80-90km/h wszystko jest okej,ale jak już wjadę na A1 to potrafi odciąć pedał gazu przy 100km/h czasem przy 120km/h,a czasem przy 140km/h. Wkreca sie na 3100-3300obr.Jest to uciązliwy problem ,powiedzmy jadę drogą chcę wyprzedzić samochód widzę,że spokojnie zdążę,ale nie mogę wyprzedzać,bo jest możliwość odcięcia pedału gazu i wtedy "BOM!" czołówka .

Do tej pory wymieniłem :

1.Wszystkie płyny eksploatacyjne.

2.Filtry .

3.Nastawnik Klap kolektora ssącego.

Nadchodzące wymiany :

1.Czujnik temperatury spalin .

2.Czujnik położenia wałka rozrządu .

3.Świece zapłonowe NGK PZFR5N-11T

4.Cewki zapłonu.

W najgorszym wypadku,zakup używanej pompy paliwa lub regeneracja w Boschu,ale raczej używka.

Coś mi się wydaje,że szykuje sie sporo roboty .Niestety :(

Jeżdżę tylko na PB98 tak jakby co .

Czekam na jakieś komentarze,jakieś sugestie,pomoc osób,które może natknęły sie na ten problem lub gdzieś coś słyszały na ten temat .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy po odpuszczeniu gazu i dodaniu spowrotem problem ustaje??? Miałęm kiedyś podobny problem w Lagunie II, powiem ze wtedy wszystko sprawdzilem a rozpoczelem od wykrecenia pedalu gazu i wyczyszczenia potencjometru (lecz w srodku wygladał na nowy), mechanik mi kiedys powiedzial ze to wina komputera raczej a pedały gazu padaja bardzo żadko. Postanowiłem nic z tym nierobic wiecej i problem ustał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć error32856 . Ogólnie to wygląda tak,że obrotomież zamyka się na 3000-3200obrotów niezależnie od biegu . Jeśli szybko zmieniam biegi przy szybkiej jeździe to dobiję do 120-160km/h.

Jeśli odetnie pedał gazu to odpuszczenie i ponowne dodanie gazu nie przynosi efektu .Muszę czekać,aż zejdzie do 2500obr co jesli jadę przy prędkości 120km/h na 5 biegu i odetnie mi pedał gazu to zejdzie do 60-80km/h przy 2500obr.

Byłem u mechanika i zostawiłem mu go na cały dzień.Wyrok jest taki,że jedna z pomp jest do wymiany,teraz tylko trzeba zdiagnozować czy pompa przy baku czy pompa wysokiego ciśnienia .

Koszta naprawy

1)pompa przy baku koszt używanej części do 150zł+100-150zł robocizna=250-300zł

2)pompa wysokiego ciśnienia używana część 450zł+200-250zł robocizna=650-700zł

Także jest trochę różnicy cenowej .

A co do pedału gazu mechanik go sprawdzał już na samym początku pedał sprzęgła również.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj nacisnąć delikatnie hamulec podczas jazdy( tak żeby zapaliło się światło stopu) i sprawdź czy jest to samo "odcinanie pedału gazu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej dzisiaj przejadę się jakąś w miarę dobrą drogą aby doprowadzić do owego odcięcia i zobaczymy :)


Delikatne przyduszenie pedału hamulca nic nie daje,ale zauważyłem,że redukcja biegu na niższy bieg daje chwilowy efekt .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...