Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak iksry


Gabrielr24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś podczas jazdy silnik sobie zgasł tak po prostu. Po scholowaniu auta, zaglądam do bezpieczników i spalony bezpiecznik od pompy paliwa. Wymieniony i nic nie pali. Sprawdzam dalej okazało się, że brak iskry. Odkręciłem moduł zapłonowy i zauważyłem przetarty kabelek. Mój moduł wygląda tak moduł http://allegro.pl/cewka-vw-passat-b5-2-8-v6-audi-2-4-v6-i4675817757.html.

Po przekręceniu zapłonu na kostce od modułu zapłonowego nie ma żadnego napięcia. Czy jest gdzieś jakiś bezpiecznik odpowiadający za moduł zapłonowy? Jak sprawdzić i pomierzyć, gdzie szukać usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co podałeś to cewka a nie moduł zapłonowy. Moduł zapłonowy wygląda tak
14084231787247_A.jpg

Znajduje się w układzie przed cewką i też miałem akcję, że mi kiedyś zgasł podczas jazdy. Nie odpalał jakby immo było. Odepnij od niego wtyczki, przeczyść je i może pomoże. Sprawdź czy dochodzi do niego prąd jakikolwiek

Edytowane przez peacenotwar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ja nic takiego nie widzę u siebie. Wydawało mi się, że moduł jest razem z cewkami pod widocznym radiatorkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat 2.8, ale w 2.6 powinien być w tym samym miejscu.
Audi_2.8_L_12V_SOHC_V6_engine.jpg

Ty masz 2.6? Bo w opisie masz 2.4 i w dodatku B6.

Edytowane przez peacenotwar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Admin mnie przeniósł do tego działu. Ja mam z 2002 roku tak jak w opisie 2.4 B6. Mam inny układ cewek i u mnie jest moduł razem z cewkami. Te akurat cewki były montowane też w wersji B5. Zakupiłem drugi moduł i to samo, brak iskry. Chyba zostaje komputer jeszcze czyli sterownik silnika, bo pomysłów już nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam problem rozwiązany. Okazało się, że upalił się kabelek przy bezpieczniku. Gniazdo bezpiecznika naprawione, samochód naprawiony. Bezpiecznik numer 29 odpowiada za napięcie na module zapłonowym.

Pod jeden przekaźnik podpięta jest pompa paliwa, napięcie na moduł zapłonowy oraz napięcie na przepływomierz to zaś jest rozbite na trzy bezpieczniki. Prosta prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...