Skocz do zawartości

Gabrielr24

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gabrielr24

Informacje

  • Imię
    Gabriel
  • Miasto
    Mińsk Mazowiecki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Gabrielr24

1

Reputacja

  1. Witam, posiadam w moim audi skrzynię MgAI9Zn1 01J301383S. Powoli niestety się kończy i zaczynam się rozglądać za inną. Czy jakieś inne skrzynie są kompatybilne z tą, typu wyjmij jedna włóż drugą. Są na allegro skrzynie ale z inną końcówką. U mnie jest S, ale nie widzę o takim oznaczeniu. Są z końcówkami L, R, N, T. Czym różnią się te skrzynie. Objaw występuje tylko w przedziale obrotów pomiędzy 1400 - 1800. Jest to jakby uślizg sprzęgła, wskazówka obrotomierza lekko podskakuje na sekundą. Dzieje się to tylko w tym zakresie obrotów. Dokładnie przy 1450 , 1670 i 1800 tylko trzy razy jakby się coś uślizgiwało. Nic nie szarpie nic nie czuć tylko widać po wskazówce. Na zimnej skrzyni nie ma tego problemu. Skrzynia musi się rozgrzać. Inne wartości obrotowe, jest ok czy wyższe czy niższe. Skrzynia chodzi płynnie poza tym objawem.
  2. Witam, posiadam w moim audi skrzynię MgAI9Zn1 01J301383S. Powoli niestety się kończy i zaczynam się rozglądać za inną. Czy jakieś inne skrzynie są kompatybilne z tą typu wyjmij jedna włóż drugą. Są na allegro skrzynie ale z inną końcówką. U mnie jest S, ale nie widzę o takim oznaczeniu. Są z końcówkami L, R, N, T. Czym różnią się te skrzynie. Objaw występuje tylko w przedziale obrotów pomiędzy 1400 - 1800. Jest to jakby uślizg sprzęgła, wskazówka obrotomierza lekko podskakuje na sekundą. Dzieje się to tylko w tym zakresie obrotów. Dokładnie przy 1450 , 1670 i 1800 tylko trzy razy jakby się coś uślizgiwało. Nic nie szarpie nic nie czuć tylko widać po wskazówce. Na zimnej skrzyni nie ma tego problemu. Skrzynia musi się rozgrzać. Inne wartości obrotowe, jest ok czy wyższe czy niższe. Skrzynia chodzi płynnie poza tym objawem.
  3. Tylny amortyzator mam zamontowany 8E0 513 033B :? Amortyzatory są KYB i zanczek AUDI, Chyba coś nie tak skoro z przodu sachs, a z tyłu KYB Co do sprężyny to się zgadza 1 biały dwa różowe. Mam jeszcz ejedno pytanie czy jak wymienię sprężyny to auto podniesie się 2-3cm ? Sprężyny są ładne jak nowe, tylko amorki jakieś mokre.
  4. Takie coś mam w książce serwisowej http://zapodaj.net/2a55737934ca2.jpg.html
  5. Marcinch001 w którym miejscu jest taka fajna karteczka ? Tu zdjęcie http://zapodaj.net/42607f1be480d.jpg.html
  6. Model:A4 B6 Nadwozie:Avant Rocznik:2002 Silnik:2.4 V6 Kod silnika:1B Napęd:FWD Skrzynia:Multitronic Paliwo:PB+LPG BDV 170KM Na przód i tył sprężyny i amortyzatory Amortyzatory przednie mają symbol 8E0413031BF Czy da się na tej podstawie dobrać amortyzatory i sprężyny na przód i tył ?
  7. Witam, zbliża mi się wymiana amortyzatorów, mam pytanie jakie u mnie siedzą ? Moje auto to S-line, numer amortyzatora to 8E0413031BF. Teoretycznie to są chyba zwykłe amortyzatory. W S-line powinny być chyba czerwone ? U mnie kolor czarny. Niestety z tylnego nie mogę odczytać numeru. Bardziej na chwilę obecną zależy mi na wymianie tyłu niż przodu. Muszę w pierwszej kolejności wymienić amortyzatory i sprężyny na tyle. Jeżeli z przodu są sportowe to i z tyłu, a jak z przodu zwykłe to i z tyłu zwykłe.
  8. Gabrielr24

    Brak iksry

    Niestety mam do naprawy również sterownik skrzyni, a to zaboli. 1500zł
  9. Gabrielr24

    Brak iksry

    Witam problem rozwiązany. Okazało się, że upalił się kabelek przy bezpieczniku. Gniazdo bezpiecznika naprawione, samochód naprawiony. Bezpiecznik numer 29 odpowiada za napięcie na module zapłonowym. Pod jeden przekaźnik podpięta jest pompa paliwa, napięcie na moduł zapłonowy oraz napięcie na przepływomierz to zaś jest rozbite na trzy bezpieczniki. Prosta prawda.
  10. Gabrielr24

    Brak iksry

    Admin mnie przeniósł do tego działu. Ja mam z 2002 roku tak jak w opisie 2.4 B6. Mam inny układ cewek i u mnie jest moduł razem z cewkami. Te akurat cewki były montowane też w wersji B5. Zakupiłem drugi moduł i to samo, brak iskry. Chyba zostaje komputer jeszcze czyli sterownik silnika, bo pomysłów już nie mam.
  11. Gabrielr24

    Brak iksry

    Kurcze ja nic takiego nie widzę u siebie. Wydawało mi się, że moduł jest razem z cewkami pod widocznym radiatorkiem.
  12. Gabrielr24

    Brak iksry

    Witam dziś podczas jazdy silnik sobie zgasł tak po prostu. Po scholowaniu auta, zaglądam do bezpieczników i spalony bezpiecznik od pompy paliwa. Wymieniony i nic nie pali. Sprawdzam dalej okazało się, że brak iskry. Odkręciłem moduł zapłonowy i zauważyłem przetarty kabelek. Mój moduł wygląda tak moduł http://allegro.pl/cewka-vw-passat-b5-2-8-v6-audi-2-4-v6-i4675817757.html. Po przekręceniu zapłonu na kostce od modułu zapłonowego nie ma żadnego napięcia. Czy jest gdzieś jakiś bezpiecznik odpowiadający za moduł zapłonowy? Jak sprawdzić i pomierzyć, gdzie szukać usterki.
  13. Irydy za drogie cena razy 2 Teraz pytanie NGK czy BOSH ?
  14. Witam, jakie powinny być świece w tym silniku? Wychodzi mi, że w oryginale było bosh 0 242 235 748 ??. Bosh jak to bosh różnie bywa. Czy lepiej zastąpić NGK czy Denso lub Beru. Może jednak najlepiej to co fabryka dała? Mam też LPG.
  15. Witam wszystkich Gabriel z tej strony. Posiadacz A4 B6 AVANT S-line 2.4 170KM + LPG 2002rok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...