elosiemayopozdro 0 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Audi a4 z jakim silnikiem wybrać? który jest nakjlepszy znaczy niezawodny i oszczedny? na auto mam ok 20 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalb007 0 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 trudne pytanie bo 1.6 pali prawie tyle co 1.8 - ok 9-10l , 1.8T pali niewiele więcej od obydwóch w granicach 10l, samochody z turbiną są mniej żywotne, dobrym rozwiązaniem jest chyba 1.8 z niewielkim przebiegiem max 200 000, ale polecam 2.4 V6 lub 2.8 V6 silnik bardzo fajny pali ok. 11l -2.4, 2.8 - może około 12.5l ( spalanie podaję powiedzmy 70%miasto 30%trasa ) żywotność tego silnika to 500 000, jedno jest pewne ważne żeby trafić na zadbany egzemplarz, a czy to będzie 1.8 czy 2.8 to już nie ma takiego znaczenia, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 który jest nakjlepszy znaczy niezawodny i oszczedny? 1.9 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalb007 0 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 no tak jeśli kolega elosiemayopozdro nie jest zdecydowany czy diesel czy benzyniak, z całą pewnością 1.9TDI jest niezawodny i oszczędny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Właśnie kolego sprecyzuj jaki motor chcesz- benzynę czy diesla? Jakbym miał kupić kolejny samochód to było by to kolejne AUDI A4 1.8T, jestem bardzo zadowolony z tego samochodu, dobra elastyczność, spalanie przy normalnej jeździe porównywalne z 1.8 N/A a osiągi? Najlepiej przejechać sie zwykłym 1.8 i 1.8T wtedy będziesz wiedział na co się zdecydować, takie moje skromne zdanie W firmie mamy paska 1.8T AEB przebieg około 280 000 nie wsuwa oleju i jeździ porządnie. Przebieg motoru moim zdaniem zależy głównie od tego jak się o niego dba sorki za małe OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xandmar 0 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 tylko 1.8T bardzo dobre silniczki tylko trzeba sobie dbać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elosiemayopozdro 0 Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Najbardziej skłaniam sie ku silniczkowi 1.9 Tdi ale jaka żywotnośc ma ten silnik? i która wersja 90 , 110 a moze 130 konna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xandmar 0 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Najbardziej skłaniam sie ku silniczkowi 1.9 Tdi ale jaka żywotnośc ma ten silnik? i która wersja 90 , 110 a moze 130 konna? to zależy od twojego upodobania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Najbardziej skłaniam sie ku silniczkowi 1.9 Tdi ale jaka żywotnośc ma ten silnik? i która wersja 90 , 110 a moze 130 konna? I to bardzo dobry wybor najczesciej spotykane i jest w czym wybierac jesli chodzi o wersje 110 konne (o ile dobrze pamietam silniki AFN i z pozniejszych rocznikow AVG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Jeśli diesel to AWX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się