Skocz do zawartości

nippo83

Pasjonat
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nippo83

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nippo83

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź.. a więc mody hamulca będzie trzeba przełożyć na "po zimie":) A jaki zestaw Dev proponowałbyś na oś przednią pod felgi 18sto calowe?
  2. Panowie jaki zacisk proponujecie P&P do A4 b5 1.8T na przód? Zależy mi na zachowaniu felgi zimowej 15 cali.. podejdzie coś?? Aktualnie jest seryjny zestaw hamulcowy, które delikatnie mówiąc nie wyrabia:)
  3. Wrzuć jakieś foty przegrody dla potomnych
  4. A z któregoś diesla nie podeszła by skrzynia? Skrzynia z diesla będzie dłuższa od skrzyni z 2.8?[br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 09:25_________________________________________________ a po co ci dłuzsza skrzynia jak seria ciągnie do 240km/h ??? Ano właśnie po to aby pojechać jeszcze szybciej
  5. W ogóle czuje się satysfakcje z tego gdy się coś samemu zrobi przy aucie.. gdybym miał S-kę to na pewno też nie długo byłaby serią.. taka już moja ciemniejsza strona mojej natury Moim zdaniem mankamentem "mocnej" ośki jest brak efektywnego przeniesienia napędu na asfalt podczas dynamicznego startu.. przydałyby się efektywniejsze 4 łapy napędowe.. Panowie jaką byście polecili dłuższą skrzynię do silnika AEB?
  6. Auto strojone na ulicy, samochód jest totalnym sleeper'em i oto właśnie chodziło:)
  7. Niestety samochód jeszcze nie mierzony muszę w końcu wybrać się na pomiar A ile KM/Nm pokazało Tobie? Jeździsz niewystrojonym :?: Jakie masz inne podzespoły pod to turbo, wtryski, cooler etc.? Mój wykres masz tutaj -> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=181426.0 Wystrojony, wystrojony (prawka GTO) ale niestety nie mierzony.. cooler to dosyć duży chińczyk, wtryski to bosch 420cc, DV Forge 007, TIP , obudowa z przepływki z VR6, stożek gąbkowy ITG, zasilanie olejowe do turbo przerobione, spływ oleju z turbo przerobiony, orurowanie do coolera z kwasiaka, wydech w sumie przelotowy z kwasiaka. Aktualne doładowanie w peaku to 1,4 bar. Jest jeszcze parę rzeczy, które trzeba dopracować ale ostatnio czas mnie strasznie ogranicza ;( Mam nadzieję, że w styczniu będzie troszkę czasu aby pogrzebać, dlatego właśnie e zastanawiam się nad zakupem i montażem kolektora wydechowego typu "bara", którego przedstawiłem we wcześniejszej mojej wypowiedzi.. Będzie jakiś dodatni efekt takiej modyfikacji?
  8. Niestety samochód jeszcze nie mierzony muszę w końcu wybrać się na pomiar A ile KM/Nm pokazało Tobie?
  9. Panowie znalazłem na allego taki kolektor: http://moto.allegro.pl/kolektor-k03-k04-audi-a4-vw-passat-1-8-20v-turbo-i2013858001.html Aktualnie na pokładzie mam zapiętego GTRS'a eliminatora z kolektorem równoległym ATP i w związku z tym mam pytanie czy zastosowanie kolektora (ww aukcji) poprawi parametry pracy turbiny w całym zakresie obrotów? Aktualnie ustawione doładowanie to 1,4 bar. Z góry dzięki za odpowiedź.
  10. Panowie wesołych i spokojnych Świąt Wam życzę i Waszym rodzinom Kurcze długo mnie tu nie było..
  11. Hmm.. no swoje już pewnie przeleciały.. nikt tego nie wie dokładnie ile śmignęły.. chyba wezmę i zapodam serie zobaczymy jak to będzie jeździć
  12. Hallo Panowie Mam pytanie jakie mocniejsze poduszki pod silnik zamontować? Pacjent to silnik AEB lekko zmodowany tj. ok 250 kucy w związku z czym chcę uniknąć problemów z rozlatującymi się poduszkami.. no niestety jedna już wykazuje oznaki zużycia.. a kolejna stoi w kolejce.. Sens ma montować ori czy lepiej założyć coś mocniejszego (np poliuretan)? Z góry dzięki za podpowiedzi i sugestie
  13. Chłopaki zwracam się z prośbą.. jakie osłony i odboje założyć do gwintu FK seria street? Zakładać: - dedykowane? - dedytkowane skracane? - może z innego modelu Audi? Jakie rozwiązanie polecacie? Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny
  14. Potwierdzam wypowiedź kolegi.. wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów na nową na zagięciach przesmarowałem bardzo cieniutką warstewką uszczelniacza i przykręciłem pokrywę zaworów - wszystko tym samym momentem w moim przypadku to było ok. 24 Nm. Po przeprowadzonej operacji problem zniknął. Powodzenia
  15. Panowie to ja jeszcze raz odgrzeję starego kapcia Chodzi o obicie foteli ancantarą.. jak wygląda pielęgnacja takiego materiału? Czy kolor z czasem ulega wyblaknięciu? Czy w zimie w zadek zimno? :gwizdanie:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...