Krzysztof29it Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Witam Wszystkich .Może na wstępie opiszę sytuacje - potem pytanie . A mianowicie : pól roku temu wymienione łożyska z tyłu , tarcze i klocki .Żadnych problemów.Po 4 miesiącach jazdy auto stało miesiąc nieużywane - nadal nic się nie działo .2 tygodnie temu zostawiłem toczydło na tydzień na placu pod hotelem .( w Szwajcarii ) Po tygodniu w poniedziałek ruszam do roboty i czuje ,że coś mnie trzyma - jakbym miał pług 12 skibowy dopięty z tyłu .Staje a tylne felgi gorące o heblach nie wspomnę.Powrót z roboty - horror - postój co 3-4 km .Rozebrałem pod hotelem zaciski z tyłu i na moje oko tłoczek się nie cofa tyle co powinien - teraz pytanie - dlaczego ?? Bo nie cofają się oba tłoczki ! Czyżby oba zaciski zdechły w jednym momencie?Czy to raczej rozdzielacz siły hamowania ?Na zegarach nic si nie świeci .HELP ! Tu wjazd do mechanika może kosztami przekroczyć wartość auta...
Dev Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Zaciski do rozbiórki. Odbija Ci ręczny ?
Krzysztof29it Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Z ręcznym miałem problem wcześniej - prawy trzymał jako tako - lewy praktycznie wcale - ale po próbie dziś wiem ,że nie odbija jak powinien.
Dev Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Niestety, bez calkowitej rozbiórki sie nie obejdzie. Skorodowały trzpienie od mechanizmu recznego.
Krzysztof29it Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Za 2 tygodnie mam wracać do Polski na 4 - 5 dni.Wtedy mogę auto zostawić i niech się mechanik martwi- ja muszę tylko wrócić do kraju.W warunkach jakie tu posiadam raczej niemożliwym będzie rozbiórka zacisków.Myślę już nad kupnem innych zacisków - ta opcja ma jeszcze szanse powodzenia. Napisałeś -"Skorodowały trzpienie od mechanizmu recznego. " - czy zdjęcie linki od recznego coś da czy raczej rdza skutecznie blokuje wszystko? W razie wymiany zacisków - które brać? http://allegro.pl/audi-a4-quattro-zacisk-hamulcowy-prawy-tyl-tylny-i4675129217.html czy http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl-audi-a4-b5-quattro-zeliwny-i4713331925.html
Dev Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Za 250zl plus potrzebne czesci zregeneruje dwa zaciski z jarzmami.
Krzysztof29it Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Za 250zl plus potrzebne czesci zregeneruje dwa zaciski z jarzmami. Dev - problem leży po stronie czasu .Mam niecałe 2 tygodnie by sie z nim uporać a jak pisałem wcześniej - jestem w Szwajcarii - więc wysyłki w obie strony zajmą więcej.Jeśli mi sie to nie uda - będę musiał zostawić tu auto i jak wróce po 1 Listopada to przywioze całe zaciski i wymienie na miejscu - choć to dla mnie najmniej korzystna opcja .Dlatego pytałem które zaciski kupić - bo musiałbym je zanabyć juz teraz - by czekały na mnie w domu jak wróce .
Dev Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Zdejmij swoje i mi je wyslij jak będziesz w PL. W 3 dni Ci odesle i po sprawie. Te zaciski z ElTeka to lipa, gowno robią co za 3-4 miesiące nadaje się na szmelc.
Krzysztof29it Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Jeśli uda mi sie wrócić do PL autem to na pewno ci je podeślę .Jeszcze sie odezwę.Dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się