wasior 0 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 witam, piszę posta w imieniu kolegi ma seata Ibiz'e 98rok w końcu to koncern VW 1.9TDi 66kW 90PS AHU był z nim na wymianie rozrządu i po tej wymianie samochód stracił na mocy więcej niż 120km/h gaz do dechy a on nic, czy może być przyczyną przeskoczenia paska o 1ząbek dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 trzeba ustawic kat wtrysku mechanik nie wiedzial albo zapomnial ew. problem z wezykami podcisnienia, lub kostkami elektrycznymi ktoregos czujnika lub zaworu np n75 jest w tamtej okolicy podlacz VAG spradz bledy powinien byc zapisany, sprawdz logi statyczne a wnich kat wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasior 0 Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 ok vag'a zamówiłem powinien być w tym tygodniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 rozrzad zle zlozony ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 dokladnie rorzad zle zzrobiony skoro przed bylo dobrzze to tylko i wyłąccznie wina le ustawionych znaków,, pewnie metodą 'na mazak' robione, trzeba zciagnac oslony i sprawdzic ustawienie od nowa!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 a nie kopci ?? może jakiś wąż dolotu źle założony i dlatego nie idzie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 ew. zle rozrzad ustawil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 zerknij do działu "Zrób to sam - FOTOSTORY rozrząd, popychacze, termostat..." Pokazałem tam jak powinno się ustawiać rozrząd. Oczywiście VAG wszystko ci powie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasior 0 Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 witam, dziękuje za pomoc wszystko zostało ponownie sprawdzone rozłożone... powodem był źle "stykał" przewód od przepływomierza to dopiero heca... dziękujemy za pomoc i sugestie Pozdrawiamy Mateusz i Radek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 witam, dziękuje za pomoc wszystko zostało ponownie sprawdzone rozłożone... powodem był źle "stykał" przewód od przepływomierza to dopiero heca... dziękujemy za pomoc i sugestie Pozdrawiamy Mateusz i Radek:) no to niezle ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się